ik heb een vraag. mijn zus beloofd steeds te komen,stelt het steeds uit. wat moet ik doen?

hoe kan ik haar overhalen te komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou haar niet overhalen. Je kan aangeven dat je het jammer vind en dat ze je teleurstelt door te beloven om langs te komen, maar het vervolgens niet nakomt. Daarnaast kan je aangeven dat je op de beloofde dag geen plannen maakt en vervolgens zit je je te vervelen omdat ze weer niet komt opdagen. Misschien ook dat het je een gevoel geeft of ze je niet wil zien of het niet leuk vind om samen te zijn..

vraag haar waarom dit zo is. overhalen heeft geen zin, het moet geen 1 richtingsverkeer worden of een 'moeten'. ga anders een keer bij haar langs en vraag haar wat eraan scheelt, misschien is ze wel heel erg druk en komt er gewoon steeds wat tussen.

Niet. Ze weet dat ze welkom is. Dus gewoon afwachten tot ze een keer zelf het initiatief neemt en op bezoek komt. Kan jij trouwens niet bij haat op bezoek?

Waar een wil is is een weg. Misschien heeft zij minder behoefte aan contact en dat vind jij misschien jammer en durft ze het daarom niet te zeggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100