Hoe kan het dat een maat van me en ik altijd hetzelfde doen of zeggen op hetzelfde moment?

Een goede vriend van me die zegt precies op hetzelfde moment, precies hetzelfde als ik op dat moment! Eerst leek het stom toeval, maar omdat het zo vaak gebeurt vind ik get een beetje vreemd! Weet iemand hoedit kan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat het toch toeval is. Je ziet vaak dat 2 goede vrienden, die ook een beetje hetzelfde karakter hebben en dezelfde meningen, vaak dingen hetzelfde zeggen, omdat ze dan hetzelfde denken.

Dat heeft te maken met het telepatisch vermogen van de mens. Zoals je zegt, op een gegeven moment is het "toeval' gewoon uit te sluiten omdat het té vaak gebeurt. Heel bekend verschijnsel hoor je kunt er zelfs oefeningen in doen om het nog verder te ontwikkelen. Kijk hier maar even. http://www.paranormaalenzo.nl/ Veel plezier ermee!

hihi, ik heb dat ook. we hebben het benoemd tot een 'lorre moment' het kan toeval zijn, of komen doordat je elkaar haarfijn aanvoelt, of misschien wel telepathie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100