Mijn vriend van ternat negeert mij. ik woon in antwerpen. en ik zie hem nooit.maar hij wou zo verder en soms afspreken. wat zouden jullie doen .?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wie zegt dat hij je negeert? neem je contact op en antwoord hij nooit of zeg je zelf ook niets tegen hem? In het eerste geval zou ik het er dan verder bij laten zitten. Een rottige manier van hem om te laten merken dat hij eigenlijk niet meende wat hij zei. In het tweede geval zou ik zelf eens contact opnemen in de vorm van een belletje of langsgaan, als je toch toevallig in de buurt bent ( weet niet hoe ver het van elkaar af ligt.) En het hem gewoon op de man af vragen, wat de bedoeling is. Being daar dan niet gelijk over. Iemand kan zich dan al gauw geclaimd of over vallen voelen oid... vraag gewoon hoe het gaat en bespreek je interessen, en zeg het eens zo langs je neus weg misschien... Je kent hem beter dan ik dus jij zal verder wel weten hoe je hem aan moet spreken toch? succes

Als je dit niet wil, breken en verder gaan. Je bent geen vriend(in) op afroep.

Ik zou met hem er over praten , en als gij je negeert , breken. hij verdient jou helemaal niet ! Veel succes toegewenst =) Toegevoegd na 51 seconden: Ik zou met hem er over praten , en als hij je negeert , breken . hij verdient jou helemaal niet ! Veel succes toegewenst =)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100