Onoprechte aandacht is inderdaad te koop.
Oprechte aandacht, zoals die van kennissen, familie en vrienden niet. Die is sowieso onbetaalbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen plus erbij, maar een hele dikke plus erbij!!
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag het Euca!!! WAUW! hahahaha
Dank je!

Andere antwoorden (5)

Ja, bijvoorbeeld bij televisieshows zie je steed vaker dat het publiek betaald wordt om zijn.haar aandacht op de show te vestigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omgekeerd, zie je bij bijvoorbeeld the voice of holland, dat de grootste namen worden aangetrokken (lees als gekocht). Zodat het kijkers gaat trekken.
Ja, kijk maar naar paris hilton.
Doet gek, veel geld en daardoor veel aandacht.
En vrienden krijg je door geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, aandacht is helaas te koop. Als je aandacht wil hebben van bijvoorbeeld een arts of psycholoog, kan dat alleen als je er (via je verzekering) voor betaald. Ik vind eigenlijk dat zelfs een bezoek aan een prostitue, een vorm van betaalde aandacht is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, aandacht is te koop. Waarom denk je dat de Wallen b.v. big business is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,
Denk aan:
- Dames/heren van plezier
- Psychiaters (kan je naar toe zonder klachten)
- de barkeeper (die zit niet voor zijn lol naar ieders gezever te luisteren)
- fysiotherapeut (kan je naar toe zonder klachten)
- verkopers (Die luisten niet voor hun lol naar de meeste verhalen)