Waar kan het mee te maken hebben dat een ex-koppel na ... maanden/jaren weer terug komt bij elkaar terwijl 1 v.d. 2 de gevoelens had verloren?

Ik vraag me af wat er dan ontbrak. Ik hoor dat best vaak om me heen dat er mensen zijn die na een breuk van ik weet niet hoe lang bij elkaar terug komen terwijl bij één van de twee zonder aanleiding de gevoelens is verloren voor de ander. Waar kan dit mee te maken hebben?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heel vaak zie je periodes van 'scheefgroei' tussen partners. De een ontwikkelt zich in een andere richting dan de ander. Vaak verdwijnt dan ook het gevoel voor elkaar. Als men dan een tijd alleen is en zijn proces heeft doorbracht, kan het zomaar gebeuren dat je weer opnieuw op hetzelfde level zit met elkaar. Dan kan dus het gevoel weer opbloeien.

Door gebeurtenissen en ervaringen verander je, als je jezelf daar niet constant op wijst kun je de aantrekkelijke kanten van je partner uit het oog verliezen

door gebeurtenissen in het leven kan je terug naar elkaar toegroeien of meer gemeenschappelijke gevoelens hebben,dat je vroeger niet wist van elkaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100