Is er een kans terug te komen bij je ex na een aantal jaar? Heb het uitgemaakt omdat ik niet weet wat ik wil en nu niet genoeg voel.Iemand ervaring??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (7)

Natuurlijk, die kans bestaat altijd.
Maar als je nu al aangeeft dat je niet genoeg voelt voor je ex. maakt dat de kans wel weer erg klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms gebeurt het wel een ja, je bent dan vaak ouder en wijzer....je hebt de bloemetjes buiten kunnen zetten en het is tijd om je te settelen en te denken aan je toekomst. Als je het zelfde denkt over die toekomst, kan er opnieuw iets opbloeien!

Toegevoegd na 32 seconden:
een = eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf of je ex al een nieuwe vriend heeft. Als ze dat wel heeft zou ik het maar vergeten en met respect ermee omgaan. Als ze nog single is is dat anders. Als zij er overheen is, kun je best een beetje aardig doen, en dan steeds aardiger, en dan vraag je haar weer. Misschien zegt ze ja. Want jullie zijn allebei wel wat ouder geworden, dus ook volwassener. En misschien komt het gevoel bij haar ook nog wel weer terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die kans is er maar als je twijfelt moet je er nog niet aan beginnen. Wacht tot je weet wat je echt wilt.
13 jaar geleden
ik heb het zelf ervaren ,ik wilde scheiding van tafel en bed omdat ik niet goed wist wat ik wou ,na 2jaar ben ik terug gegaan en in het begin ging het beter als voorheen ,maar vergeet niet je bent weg gegaan om een reden ,en die reden kan zich weer herhalen ,ik ben na 7jaar te sukkelen toch gescheiden ,hoop dat je er uit kom
13 jaar geleden
Het beste bewijs dat het vaker voorkomt zijn de mensen die voor de 2de keer in het huwelijk treden met dezelfde persoon, komt echt regelmatig voor.

Ik denk wel dat het verloop van de scheiding hierop van invloed is, als één van beide zwaar is gekwetst is de kans toch kleiner dat het ooit nog goed komt
13 jaar geleden
Ja die kans is er. Ik was weer terug bij mijn ex na 2 jaar, maar denk er goed aan dat je uit elkaar gegroeid kan zijn. Misschien heeft hij/zij wel hele andere interesses dan jou op dat moment en wil hij/zij hele andere dingen dan jij op dat moment! Succes ermee