4 maart heb ik een verjaardag, er komen veel meisjes, waar moet ik het over hebben met die meiden, en moet ik klef doen, of juist afstand nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Op het begin afstandvdaarna naar ze toetrekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon doen wat jij wilt en jezelf blijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je meevoeren door de situatie op dat moment. Je kunt nu wel allemaal scenario's uitstippelen, maar als het eenmaal zo ver is, kan de situatie heel anders zijn dan je voorzien had. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen van beide is eigenlijk verstandig gewoon een beetje er tussenin, het beste is gewoon jezelf zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het bijv. hebben over muziek of filmpjes op youtube...altijd leuk. Naarmate de avond verstrijkt zul je merken dat je met het ene meisje een betere klik hebt als met de andere. Het meisje waar het het beste mee klikt, kun je dan wat extra aandacht geven!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel vragen, wat zijn je hobby's, welke school/opleiding/werk doe je? Als ze laat blijken wat ze leuk vindt kan je daar een leuk gesprek over beginnen. Ga niet te snel veel meisjes houden daar niet van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wees gewoon jezelf en probeer je in te mengen in de gespreken als een gentlemen ;-) dat apricieren de vrouwtjes maar wees gewoon gezelf als je je voor doet als iemand anders en er komt achteraf een relatie uit met 1van de meisjes dan kan ze wel verschieten van het verschil hoe je op het feestje deed en hoe je normaal doet ;)