Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

4 maart heb ik een verjaardag, er komen veel meisjes, waar moet ik het over hebben met die meiden, en moet ik klef doen, of juist afstand nemen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
615

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Op het begin afstandvdaarna naar ze toetrekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon doen wat jij wilt en jezelf blijven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je meevoeren door de situatie op dat moment. Je kunt nu wel allemaal scenario's uitstippelen, maar als het eenmaal zo ver is, kan de situatie heel anders zijn dan je voorzien had. Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen van beide is eigenlijk verstandig gewoon een beetje er tussenin, het beste is gewoon jezelf zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het bijv. hebben over muziek of filmpjes op youtube...altijd leuk. Naarmate de avond verstrijkt zul je merken dat je met het ene meisje een betere klik hebt als met de andere. Het meisje waar het het beste mee klikt, kun je dan wat extra aandacht geven!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel vragen, wat zijn je hobby's, welke school/opleiding/werk doe je? Als ze laat blijken wat ze leuk vindt kan je daar een leuk gesprek over beginnen. Ga niet te snel veel meisjes houden daar niet van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wees gewoon jezelf en probeer je in te mengen in de gespreken als een gentlemen ;-) dat apricieren de vrouwtjes maar wees gewoon gezelf als je je voor doet als iemand anders en er komt achteraf een relatie uit met 1van de meisjes dan kan ze wel verschieten van het verschil hoe je op het feestje deed en hoe je normaal doet ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding