In principe lijken de meeste kinderen op hun biologische ouders. Er kunnen echter spelingen in de natuur voorkomen qua haar, huidkleuren en groei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je allebei dezelfde huidskleur hebt kan het prima voorkomen dat je alleen maar op een van beide lijkt. Ik heb alleen de lange wimpers van mijn vader geerfd, de rest is van mn moeder. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je eeneiig bent. Je hebt nooit dezelfde vingerafdruk. Dus je zal inderdaad wel nooit helemaal hetzelfde zijn als iemand...
In mijn geval lijkt mijn dochter qua uiterlijk en innerlijk helemaal op dr vader maar heeft ze wel weer de kleur ogen van dr moeder en de handjes en voetjes qua vorm. Ik denk dus dat het meestal toch op allebei lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken lijkt een kind op beide biologische ouders, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn.