hoe maak je het uit met een jonge die misschien geweldadig is?

ik heb al een maandje met een jonge alleen hij praat niet meer tegen mij en ik vind hem eng :( hoe maak ik het uit, ik ben bbang dat hij mij slaat ofzo of schreeuwd

Toegevoegd na 17 minuten:
hij heeft me een keerrtje geduwd toen ik nie met hem samen een computer spel wou kopen voor zijn xbox dus ik weet wel dat hij een beetje geweldadig is :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als ie toch niet meer met je praat, maak het dan uit via de computer of sms. Iets in de trend van; omdat we toch niet meer met elkaar praten doe ik het maar op deze manier. Het is niet de eerlijkste manier om het uit te maken, maar dan ben je er in ieder geval niet bij als ie pissig is zodra die het hoort. Zorg daarna dat je de eerste keer dat je hem weer tegen gaat komen dat je niet alleen bent. Suc6 en laat je niet intimideren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Modig twee goede vrienden uit in een barretje, en maak het dan daar uit, terwijl zij in de achtergrond rondhangen. Als hij dan de boodschap heeft gekregen, kan jij bv een glas op tafel zetten, en komen zij naar het tafeltjke toe. Zo wordt hij niet in bijzijn van anderen gedumpt, maar heb jij wel jouw backup;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien geen directe dumping? Zodat hij je ook niet meteen kan aanvallen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral eerlijk zijn. Je kunt ook een vriendin meevragen als je niet graag alleen gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je bang? Dat is dan niet voor niets. Heb je niet een grote sterke oom, neef of vader die je misschien bij kunt staan als je het uitmaakt....? Eerst je veiligheid, dan pas je imago.

En valt het allemaal wel mee dan is inderdaad uitmaken met vriendinnen als backup een goed idee. Breng dan ook meteen je ouders of andere vertrouwelingen op de hoogte...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitmaken zoals je het met een ander jongen uit zou maken.

je hoeft niet te vertellen dat je bang voor hem bent of hem eng vind.

heb je reden om te denken dat ie gewelddadig is en heeft ie je wat aangedaan is het verstandig als je wat mensen achter je hebt staan. (vrienden die verdekt opgesteld staan, een ouder die zich in een andere ruimte bevind maar je wel hoort als je roept)

als reden kan je aanvoeren dat ie niet meer met je praat en op zoek bent naar iemand waar je gezellig mee kan kletsen.

schreeuwen doet geen pijn, hiermee laat ie alleen zien uit welk hout hij is gesneden. mocht hij gaan schreeuwen weet je zeker dat deze jongen niets voor je is. hij heeft nog een paar jaar nodig om volwassen te worden (maar hopelijk wel bij een ander meisje) :)

doe dus niets waar je je niet goed bij voelt, en laat je niet ompraten of intimideren door een grote waffel, stoer gedrag, of juist medelijden.

veel succes gewenst! go girl!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe gewoon irritant zodat hij je direct dumpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verzamel eerst je eigen (echte) vrienden/vriendinnen!
Laat hun weten wat je wil en wat je gaat doen, en vraag om steun en hulp voordat je het uit maakt!
Dan kunnen ze je eventueel bijstaan mocht het mis gaan, en sta je niet alleen!

En als je weer verliefd wordt op een jongen, let dan wel goed op dat het niet weer zo'n sukkel is!
Jongens/mannen met losse handjes zijn onzeker en laf, ze staan zwak in hun schoenen en reageren zich altijd af op hun "zwakkere"partner!
Ze presteren weinig omdat ze altijd met hun eigen ego bezig zijn, en ze kunnen ontzettend goed acteren zodat de buitenwereld denkt dat het een geschikte gozer is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet meer met hem praat, dat lijkt de boel wel afgelopen. Spreek dan ook niet meer met hem af.
Het lijkt me een enge situatie.
Ga voorlopig maar met vriendinnen uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg hem dood eerlijk dat je het niet meer verder ziet zitten met 'm. geef hem alle gekregen spulletjes ( tot nog toe) terug en stel je verder niet al te kwetsbaar op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals eerder gezegd: zorg dat je niet alleen bent als je hem die boodschap overbrengt. Zorg voor onopvallende "rugdekking" . Maar maak het hoe dan ook uit, want deze knul komt op mij over als een hele foute griezel. Je kunt natuurlijk ook zelf heel vaag tegen hem gaan doen, antwoorden geven als: Ik weet het nog niet, ik bel je nog wel, ik mag niet van mijn ouders, ik heb geen tijd, ik moet studeren/huiswerk maken, enz. als hij je benadert. Als hem dat gaat vervelen heb je best kans dat hij geen aandacht meer aan je schenkt en dan ben je ook mooi van hem af. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf hem een briefje of en mail en vertel daarin dat je het gevoel hebt dat hij niet de ware voor jou is en dat je het daarom dus uitmaakt.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij speelt xbox dat zegt al genoeg.
Zorg ervoor dat hij je weer duwt. Maak er dan een mooie scene van en zeg dat het uit is. Geloof me, hij is communicatief een ramp. Kan zich niet normaal uiten omdat hij niet weet hoe. Als jij zo reageert, weet hij zich geen houding te geven. Zorg ervoor dat er mensen bij zijn. Stad is altijd perfect. Hij zal gaan smeken, maar jij moet gewoon doorlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Licht je ouders in over je genomen besluit om het uit te maken met hem.
Spreek met hem af op een (drukke) openbare plaats. bijvoorbeeld een cafeetje of een bar.
Laat je ouders buiten in de auto op je wachten en na dat je het uitgemaakt hebt ga je meteen naar de auto en gaat naar huis.
Geef hem inderdaad alle van hem gekregen goederen terug.
Zo kan hij en geen scene maken nadat je het uitgemaakt hebt en kan jij veilig naar huis.
Blijft hij je lastigvallen na jullie relatiebreuk, meld dit dan telkens bij de politie en houdt alles zo nauwkeurig mogelijk bij in een soort van logboek, bewaar eventuele mails en smsjes.

Succes,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij toch al gestopt is met te praten tegen je wat doe je dan nog bij hem? Niet meer afspreken, waarom zou je om samen stommetje te spelen? Maak je er niet druk over en laat je zeker geen angst aanpraten. Ga lekker op stap met je vriendinnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij een echte kerel is gaat hij je niet slaan. Maar je hebt van die types.

Zorg dat 2 (sterke) vrienden van jou in de buurt zijn.

Je kan hem ook gewoon bij jou thuis uitnodigen & zorgen dat je vader thuis is. Hij zal je zeker niks doen als je ouders er ook zijn.

hoop dat het helpt