Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb antibotica gekregen omdat me tandvlees was onstoken.

De dag er voor heb ik meerder malen sex gehad.Nu ander halve week verder.Voel ik me heel erg moe en slaap veel.Een paar keren hoofdpijn gehad.Hoe lang kan antibotica actief zijn in me lichaam.
Mensen zeggen ik heb stress maar dat is niet zo.
Ik ken me lichaam en ik voel dingen die ik nooit gevoeld heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
571

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Het kunnen zeker bijwerkingen van de antibiotica zijn. Je zegt er niet bij wat je gebruikt en of je nog steeds aan de antibiotica zit. Maar het kan wel een paar dagen duren voordat bijwerkingen weggaan.
Wellicht hebben de antibiotica helemaal niks te maken met hoe je je nu voelt, misschien heb je toevallig ook een griepje onder de leden. Dat is moeilijk te zeggen op afstand.
Bij twijfel gewoon morgen even naar je huisarts gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het antwoord van Marleen op dezelfde vraag, die je gisteren al stelde, niet duidelijk ofzo? Vraag haar dan om meer uitleg inplaats van de vraag 2x te stellen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Van antibiotica kun je een tijd last hebben, ook omdat antibiotica vaak ook een deel van de goede bacteriën in je darmen doodt, waardoor je moe en futloos kunt worden. Dat heeft even tijd nodig maar herstelt vanzelf.
Als je de pil slikt, kan antibiotica de werking daarvan verstoren, hebben jullie een condoom gebruikt? Anders is een zwangerschapstest misschien een goed idee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem je rust.
maak de anti-biotica kuur af.
drink meer water dan normaal.

kijk het nog even aan.
maak je niet druk.

over 2 dagen nog zo beroerd?
bezoek dan opnieuw de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal het nog een paar dagen voelen. Kan zeker lang in je lichaam blijven.. elke antibiotica is anders..
wacht het gewoon af en je zult zien dat het beter wordt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding