Kan iemand mij advies geven, wat ik moet doen. Zie onderstaande uitleg.

Ik heb sinds kort een vriendin, maar nu wil zij telkens mij zoenen op openbare plaatsen zoals het station of ergens op een bankje, maar ik ben van mezelf heel onzeker en heb dan het gevoel dat iedereen naar mij gaat zitten kijken, hoe staan jullie hiertegen opgesteld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt groot gelijk, en als je jezelf opgelaten voelt, moet je het ook zeker niet doen.

Vertel je vriendin dat je heel veel van haar houdt maar dat je het veel lekkerder vindt om privé te zoenen. En dat je het in het openbaar liever houdt bij handje vasthouden en af en toe een kusje. Is toch ook gezellig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Jaa dat heb ik ook, ik ben ook onzeker maar zeg gewoon tegen je vriendin dat je dat niet fijn vind, mischien komt het later nog wel;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon met haar over praten. Zeggen dat je dit liever niet op een openbare plaats doet. Maar dat je heus wel wil laten zien aan iedereen dat jullie een stelletje zijn door bijvoorbeeld handen vast te houden (anders denkt ze misschien dat jij je voor haar schaamt ofzo ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al zou je je niet schamen, het effect van het zoenen blijft hetzelfde. Er zal namelijk weinig gebeuren ook al kijken mensen naar je. Je roept het gevoel en de gedachte bij jezelf op en jij bent ook degene die het kan stoppen. Of je maakt goede afspraken met jouw vriendin met de motivatie waarom dat je dit wilt en je doet verder niets aan het gevoelof je kunt gaan kijken of jouw gedachten van schaamte echt terecht zijn en daar wat mee doen. Veel wijsheid en geniet van de liefde..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk heb ik niks tegen een verliefd stelletje dat op een bankje zit te zoenen.
Maar ik kan mij voorstellen dat jij je daar niet prettig bij voelt.

Wat ik mij afvraag is of je nu preuts bent, of is het schaamte? Want als je tot over je oren verliefd bent, dan zie je de wereld om je heen eigenlijk niet meer.

Praat erover met je vriendin, zij zal dit heus wel begrijpen en misschien kun je oefenen door b.v. ergens in het bos of op een verlaten plekje te zoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eerlijk tegen haar zijn.

Zelf had een tijdje geleden een vriendje. Maar het ging al snel rond, en uiteindelijk wist zo'n beetje iedereen dat wij iets hadden.. Waardoor ik me ongemakkelijk ging voelen. Ik wilde eigenlijk gewoon tijd ('privé') met hem. Maar heb hem dat niet eerlijk gezegt. Doordat ik me ongemakkelijk voelde durfde ik niet veel, daardoor maakte hij 't volgens mij uit ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt toch gewoon tegen haar zeggen dat je liever niet in het openbaar zoent? Als jij er met je hoofd niet bij bent omdat je je door iedereen bekeken voelt is het voor haar ook niet leuk lijkt me..