heeft er iemand ideeen of aanvullingen betreft een brief schrijven aan je partner over de (ons) toekomst??

Bijv: hoe zie je de ander?
Wat is het voor persoon, diepgaand
Wat heeft de ander nodig
Wat heb je zelf nodig
Hoe zie je de toekomst
Wat heb je elkaar te bieden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Antwoorden (4)

Schrijf gewoon heel je gevoel op die brief, wat je écht wilt, en écht wilt bereiken met die persoon, en maak duidelijk dat hij/zij jouw nummer #1 is.

Voorbeeld;

' Lieve ........,

Weetje, je betekent ontzettend veel voor me, ik wil zo graag oud en gelukkig met jou worden, dat ik gewoon bang ben om je kwijt te raken, jij bent mijn beste vriend(in) en op jou kan ik bouwen, als ik er even helemaal doorheen zit lieve schat, dan ben JIJ er voor mij! & Dat wil ik voor geen goud missen, dat kan ik mezelf niet eens meer voorstellen. Oké, wij hebben onze momenten, wie niet? Graag wil ik alles zo snel mogelijk uitpraten zodat wij gewoon vrolijk kunnen doen, en laten zien aan alles en iedereen dat wij écht gelukkig zijn!
Onthou lieverd.. Je bent het beste wat mij ooit is overkomen, dat moet je echt goed beseffen, met jou wil ik kinderen, trouwen en nóg gelukkiger zijn dan ik al ben!
Jij bent voor mij elke dag het zonnetje in huis.

Ik hou van je,
Kusjes,

.........'

eeeeeeuh, zoiets(?) Het is wel kort, maar ik weet zeker dat je het kan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak vooral duidelijk wat je toekomstdromen zijn en wat je hoopt te kunnen realiseren. EN LIEG NIET! Dat leidt nl later tot een hoop frustratie en kan uitlopen op een scheiding. Laat je partner ook klip en klaar duidelijk maken wat hij/zij van de toekomst verwacht en wat zijn/haar streven is zodat daar geen misverstanden over zijn.
13 jaar geleden
Maar een paar steekwoorden, duidelijkheid, eerlijkheid, vanuit je gevoel, geen verwijten of oude koeien, en heel erg goed stilstaan bij wat je wel en niet wilt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik mijn bruidsparen wel eens vraag is om mij, apart van elkaar te mailen en de volgende vraag te beantwoorden: als je je ogen dicht doet en je maakt ze weer open ben je 10 jaar verder in de tijd, hoe ziet je/jullie leven er dan uit?
En alles mag en kan, geen belemmeringen qua realisme, gewoon even dromen.
de antwoorden daarop zijn vaak prachtig, mensen die echt een dag uit hun leven 10 jaar later beschrijven en heel bijzonder als er in beide brieven overeenkomsten zitten.
Voor mij een mooie manier om met de bruiloftsgasten in de toekomst te kijken en voor het bruidspaar goed om even weg te dromen naar mooie en gelukkige tijden in de toekomst.

Veel succes!