welke manieren gebruiken jongens om een meisje te versieren?

ik bedoel niet eerst mee uitvragen en vervolgens versieren maar echt trucjes enzo.

Toegevoegd na 52 minuten:
PS.
ik ben een meisje, ik heb zelf geen manieren om een meisje te versieren nodig ;-)

Weet jij het antwoord?

/2500

'Jezelf' zijn.....!

Geen reactie zoeken en zijn eigen ding doen hij zorgt ervoor dat hij niet afhangt van jouw reactie of goedkeuring en gewoon doet om zichzelf te amuseren.... waardoor jij automatisch je ook amuseert... En je afvraagt vind hij me leuk? en je dus naar hem toe komt... Hij zal niet altijd bij je staan en af en toe is weg gaan(tijdens feest ) Hij laat soms niks van hem weten.... Hij zegt in het begin niks over zijn gevoelens om jou te laten gokken... Hij ziet jou als normaal en spreekt je aan als meisje... En niet schat ... Opnieuw geen goedkeuring zoeken... Kortom een uitdaging... Hij speelt het spelletje mee maar je weet niet wat de uitkomst is hij verliefd of niet? Zie het als een kat die met een balletje speelt en dat er telkens achter aan zit maar wanneer ze het heeft is het saai... Is in beide geslachten zo.... Daarom vallen veel vrouwen gewoon op mannen die een spelletje met hun spelen.... Letterlijk omdat ze het leuk vinden die uitdaging niet weten wat er volgt onvoorspelbaar... Maar of dit de juiste manier is om een relatie op te bouwen... is een andere vraag... Want je kan niet altijd het even spannend en uitdagend houden zoals in het begin ookal probeer je het zo goed mogelijk het valt zowiezo weg dus er zal iets meer moeten zijn liefde bv. Hopelijk heb je er wat aan.... Toegevoegd na 1 minuut: PS: Niet elke vrouw is zo maar in grote lijnen zijn dat de trucjes ze gebruiken...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100