welke manieren gebruiken jongens om een meisje te versieren?

ik bedoel niet eerst mee uitvragen en vervolgens versieren maar echt trucjes enzo.

Toegevoegd na 52 minuten:
PS.
ik ben een meisje, ik heb zelf geen manieren om een meisje te versieren nodig ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (9)

zorgen dat je vrienden word en lekker veel samen zijn en een leuke tijd hebben
dan gaat de rest vanzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem met trucjes is dat ze lang niet altijd werken. De verzonnen trucjes komen vaak niet (goed) over.
Beter is vriendschap opbouwen en dan komt de rest vanzelf.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zeggen ze; Ga je mee brommers kiek'ng?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk tucje wat je gebruikt,loopt op den duur in de gaten.
En daar komt men achter.
Mijn idee,blijf gewoon eerlijk.
Want wat wil je.
Een eendagsvlieg,of iets voor langere tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Jezelf' zijn.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen reactie zoeken en zijn eigen ding doen hij zorgt ervoor dat hij niet afhangt van jouw reactie of goedkeuring en gewoon doet om zichzelf te amuseren.... waardoor jij automatisch je ook amuseert... En je afvraagt vind hij me leuk? en je dus naar hem toe komt...

Hij zal niet altijd bij je staan en af en toe is weg gaan(tijdens feest ) Hij laat soms niks van hem weten....
Hij zegt in het begin niks over zijn gevoelens om jou te laten gokken...

Hij ziet jou als normaal en spreekt je aan als meisje...
En niet schat ... Opnieuw geen goedkeuring zoeken...

Kortom een uitdaging... Hij speelt het spelletje mee maar je weet niet wat de uitkomst is hij verliefd of niet?
Zie het als een kat die met een balletje speelt en dat er telkens achter aan zit maar wanneer ze het heeft is het saai...
Is in beide geslachten zo....

Daarom vallen veel vrouwen gewoon op mannen die een spelletje met hun spelen.... Letterlijk omdat ze het leuk vinden die uitdaging niet weten wat er volgt onvoorspelbaar...

Maar of dit de juiste manier is om een relatie op te bouwen... is een andere vraag... Want je kan niet altijd het even spannend en uitdagend houden zoals in het begin ookal probeer je het zo goed mogelijk het valt zowiezo weg dus er zal iets meer moeten zijn liefde bv.

Hopelijk heb je er wat aan....

Toegevoegd na 1 minuut:
PS: Niet elke vrouw is zo maar in grote lijnen zijn dat de trucjes ze gebruiken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ook een goeie is;
Ervoor zorgen dat je steeds opduikt in het leven van het meisje. Je gaat haar uiteraard niet stalken, maar zorgt ervoor dat je in beeld bent.
Bijvoorbeeld; als je bij haar op school zit, dan kun je heel harde muziek luisteren (op je mp3/4) en je loopt dan langs haar.
Zij gaat haar fiets pakken in het fietsenrek, en och de jongen is daar net ook, maar laat niet aan haar blijken dat hij haar leuk vindt (nog niet)
Zo wordt het meisje nieuwsgierig naar deze jongen en dat moet je hebben!

Deze trucjes blijf je volhouden tot op een moment dat je een nonchalant gesprekje met haar kan voeren. Op een feest of tijdens uitgaan bijvoorbeeld. Niet te veel aandacht geven uiteraard er moet nog wat te gissen voor het meisje overblijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg altijd vriendelijk gedag! Maak er een
gewoonte van om leuke mensen te groeten,de meeste
kunnen dat wel waarderen.

praat niet aan een stuk door,geef hem of haar ook wat tijd
om wat te vertellen. de openingszin! Ja die is
moeilijk,probeer een leuke openingszin met humor!

zit een jongen of een meisje niet de hele tijd aan te
staren daar houden ze niet van!
Kijk liever af en toe,dan krijgen ze vast wel door
dat je hem of haar leuk vindt en als ze af en toe terug
kijkt dan heb je grote kans dat zij jouw ook leuk vindt
dan erop af!

luister goed naar wat hij of zij vertelt en kom
daar later weer op terug,dan weten ze dat je geïnteresseerd bent.

als je een hond hebt,wordt je vaak aangesproken en het
is het is een ideaal excuus om met iemand een praatje
te maken!

wees vrolijk,dat maakt je meestal onweerstaanbaar.

lach met je ogen!

wees open,aan geheimzinnigheid heb je niks!

maak geen seksuele opmerkingen!

En voor de jongens:

zeg hoe mooi ze is,daar houden meisjes van,maar
overdrijf niet het moet gemeend zijn!

wees niet lomp,meiden houden daar niet van!

wees royaal,meisjes hebben een hekel aan jongens
die geen geld willen uitgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist geen trucjes.
De beste manier om te manupuleren is om het niet te doen. Gewoon je zelf zijn,niet te veel na denken over elke stap die je doet. Gewoon eerlijk zijn. Laten weten dat je haar mooi vind,niet door het te zeggen maar een bepaalde blik zijn vrouwen zeer gevoelig voor.