hoelang kun je met een baby van 1maand op verjaardagsvisite?

Zijn hier richtlijnen voor of is dit gewoon op gevoel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kinderen
1.1K

Het beste antwoord

Dat ligt helemaal aan de situatie, aan je baby èn aan jou!
Is er een mogelijkheid, dat je baby rustig in een apart vertrek kan slapen bijvoorbeeld, of wordt er veel gerookt?
Voel jij je voldoende op je gemak, bijvoorbeeld als je borstvoeding geeft: ben je niet gespannen, kan je geven als er mensen om je heen zijn, kan jij je met je baby afzonderen?
En natuurlijk: als je baby over zijn/haar toeren gaat is het misschien niet raadzaam te blijven.
Er zijn mensen, die met een baby van 1 maand een rondreis rond de wereld maken.... dus het ligt er ook maar net aan, hoe jij zelf als mams tegen dingen aankijkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie

Andere antwoorden (2)

Dat hangt er vanaf wat jij allemaal mee kunt nemen. Als je de kinderwagen en een luiertas bij je hebt en borstvoeding geeft, dan kan je de hele dag blijven!
11 jaar geleden
Zo lang als je maar wilt. Als je maar zorgt dat je zijn/haar flesje of je borst bij de hand hebt en een plekje voor het wurm om te slapen.
Het zal het kind verder worst wezen at er gebeurt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk, ik ga er van uit dat de onderhavige verjaardag niet in een éénkamerwoning gevierd wordt en de baby tijdelijk in een ander vertrek geplaatst kan worden, waar het relatief stil is, zodat het wurm geen trauma's oploopt.