Dochter 7 ineens stem kwijt. Hoe kan dit en is het erg? Zie meer uitleg in omschrijving.

haar keel ziet er niet rood uit, niets opgezet/dik maar ze spreekt hees/schor/ of stem valt compleet weg in delen van een woord/zin. Ze geeft niet aan dat ze pijn heeft. Niet in haar keel en niet in haar mond. Ze geeft geen zieke indruk niet verkouden geen snotjes. Moet ik morgen toch naar de dokter? of eventjes aanzien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
1K

Het beste antwoord

Misschien heeft ze druk gespeeld waarbij ze veel geschreeuwd heeft, daar kan ze tijdelijk schor van zijn. Als ze zich niet hangerig/koortsig voelt dan kun je het even aanzien. Je kunt ook tijmsiroop geven om haar keel te verzachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor ben pas met een klas op schoolreis geweest, kinderen zijn dan enthousiast en uitbundig. Dus kan ze best haar stem hebben overbelast. Je kunt ook honing geven als je geen tijmsiroop hebt.