wat wil een vrouw horen?

als ik ruzie heb met me vriendin kan ik beter stil zijn en alles slikken wat zij zegt ! En als ik tussendoor iets zegt komt het verkeerd over.. Er is vast wel iets dat ik kan zeggen dat goed overkomt en voor een bevredigend resultaat zorgt voor ons beide?

Weet jij het antwoord?

/2500

een vrouw zit anders in elkaar die is veel emotioneler dan een man/met gedult het op lossen

Laat jezelf is niet doen je hoeft niet agressief over te komen maar zeg gewoon: Zeg zoals je nu doet tegen mij dat hoeft voor mij niet hoor en je neemt afstand... Je spreekt haar een tijdje niet of kust haar eventjes niet als je samenwoont... Ze zal voelen ow ik was fout.... En ik zal het moeten goed maken bv.... Relatie is met 2 en als jij je niet goed voelt bij een gedrag zeg het dan ook en laat je niet doen... Soms doet een vrouw dit zelf met opzet om te kijken hoe je zou reageren als test(instinct) als je bv slecht gedrag toelaat, en als je faalt zal ze intersse verlieze.... PS: dit is langs 2 kanten jouw vrouw hoeft jouw negatief gedrag ook niet te accepteren vat me niet verkeerd op he...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100