een vriend van me ligt op koers te gaan scheiden van z'n vrouw.hij vroeg me na te gaan welke rechten/plichten hij heeft t.o.v vrouw en hun 2 kinderen

waar kan er goede informatie verkregen worden?

13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat vind ik zijn zorg om uit te zoeken.......dit is wel erg makkelijk
jacz
13 jaar geleden
een vriend in problemen probeer je te helpen of niet soms
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker wel, maar dit zijn, in mijn ogen, de basisregels die hij zelf zou moeten uitzoeken, het klinkt zo makkeijk als je het aan een vriend vraagt......sorry als ik het mis heb

Antwoorden (5)

het beste bij een advocaat...
die kan je vriend alles haarfijn uitleggen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rechthulp winkel en een advokaat ??

google is ook erg handig maar wellicht wat algemeen
13 jaar geleden
op echtscheidingswinkel.nl kun je veel informatie opzoeken en desnoods opvragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+c
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij
Twee nuttige websites met uitleg over alle ins & outs van echtscheiding:

http://www.echtscheiding.nl/
http://www.echtscheiding-wijzer.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het idee dat dit een vraag uit Belgie is. Dus moet ik verwijzen naar een advocaat. Maar het is mogelijk dat op het gemeentehuis waar de maatschappelijk hulp is, dat daar ook info is.