Wat is er specifiek aan een snoepverpakking voor mannen en vrouwen?

Wat is er zo speciaal aan een snoepverpakking voor mannen?
Zijn er speciale snoep/verpakkingen ontwikkelt voor de man?
en waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Snoepverpakkingen voor mannen ken ik niet.

Wel frisdranken
Voor vrouwen is er Cola light
Voor mannen is er Cola Zero.
Hetzelfde spul, andere verpakking. Die voor mannen moet stoerder ogen.

En smeerkaas: Eru Prestige is dezelfde smeerkaas, maar zit in een donkerder kuipje, wat mannen meer moet aanspreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Coca Cola Light is niet helemaal hetzelfde als Coca Cola Zero. Er zit verschil in de zoetstoffen en daardoor de smaak.
bamibal
13 jaar geleden
Ook die smeerkaas is anders, trouwens.
Er wordt idd wel met verpakking en product gespeeld om het bij een bepaalde groep onder de aandacht te brengen! Roze voor vrouwen en jonge meisjes, kleuijke verpakking voor kinderen, donkere hoekige verpakking voor mannen, enz enz

Meestal zijn de producten ook anders of zoals bij drop mogelijk is anders samengesteld (mix)!!!

Maar als je echt een verpakking voor hem en haar wil moet je naar jamin of een andere snoepwinkel daar kan je namelijk blikken laten vullen met afbeelding naar keus!!!!!

(Light en zero zijn trouwens niet hetzelfde product)