Vinden mannen knuffels (bv beertje) krijgen leuk als kado van hun vriendin?

En wat voor een?

Toegevoegd na 1 dag:
Iedereen alvast bedankt voor de eerlijke oprechte en directe antwoorden!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Meestal niet. Wil je toch in die trant blijven, koop een 'giant microbe'. Een knuffel, maar dan met een grappige ondertoon. Ik weet zeker dat je man blij is als je hem MRSA, een vleesetende bacterie of syfillis geeft.

Bronnen:
http://www.giantmicrobes.com/

Hangt heel erg van je man af, als je in een romantische fase zit zou dit kunnen. Ikzelf zit hier na 10 jaar relatie niet echt meer op te wachten.

Er zullen best mannen zijn die dat leuk vinden. Maar mijn inziens zal de meerderheid zich toch een beetje lullig voelen als ze een knuffel krijgen.

Nee, dat vinden ze niet leuk. Echt niet !

Als je je dat over een specifieke man afvraagt, is het antwoord waarschijnlijk: nee. Anders zou je het waarschijnlijk wel weten.

Nee!!! De uitzondering daar gelaten, nee echt niet! Een beetje man zal zeggen; ow schat dat is geweldig! Maar behalve als hij fan is van kermit en jij hebt de missende kikker gevonden.... Nee al is het ontzettend lief goed bedoeld enz enz enz doet het niet koop gewoon een fles whisky of krat bier!!!

nee. Als ze ouder worden dan 10 dan kan dat echt niet.

Niets mis mee hoor. Voor de grap een knuffel geven, daar kunnen de meeste mannen prima tegen. Ik denk dat het alfamannen-tijdperk wel zo ongeveer voorbij is, en als jij je man niet overlaadt met knuffelberen, maar hem gewoon een keertje voor de lol een knuffel cadeau doet, dan is daar niets mis mee. Ik ben zelf een man, dus ik kan het weten. En geloof me, ik ben de 10 al lang gepasseerd.

Dat hangt vooral van die specifieke man af. Het zou zo maar kunnen dat er een bepaald grapje is tussen jullie, en dat je dat een keer vorm geeft met een knuffelbeest. Als je vindt dat hij er als een pinguin uitziet als hij in zwart pak loopt, en dat is een leuk grapje tussen jullie, dan kan hij er misschien wel om lachen als je een knuffelpinguintje in zijn koffer stopt als hij een week op reis moet in dat zwart pak. Dus ik zou zeggen: de meeste mannen niet, behalve in een bepaalde context. Verwacht trouwens niet dat het ding daarna zijn onafscheidelijke maatje wordt, zo zijn (de meeste) mannen niet. Het ding komt in een kast terecht.

Ik denk oprecht dat het overgrote deel van de mannen daar geen klap aan vindt, tenzij je het als een leuk grapje brengt, of tenzij het aansluit bij zijn hobby (een Harley davidson knuffel, of een ET-knuffel, of een knuffelboormachine, of een ... ). Ik (vrouw) moet er zelf trouwens ook niet aan denken, getsie!

Wel als het een "eng "beestje is . Bijvoorbeeld een octopus of een spin knuffel.

Nu, dat hangt van man en vriendin af..... Als ik er een zou krijgen van een (heel) goede vriendin, dan heeft die knuffel echt wel een betekenis voor mij en krijgt hij een apart plaatsje in huis of zelfs in bed. Liever dan een fles sterke drank. Dat is meer iets voor watjes. Toegevoegd na 2 minuten: ....Maar het soort knuffels speelt natuurlijk ook mee! Een beer zonder poespas: Prima. Maar niet een met laarsjes en jasje aan of een rare knuffel in paars of gifgroen.

als het een echte "Man" is ;-) denkelijk niet, als het iemand is die ook zijn zachte en vrouwelijke kant durft toe te laten eventueel wel. Want alles hangt natuurlijk ook af van het individuele karakter : ik ben een zeer vrouwelijke vrouw maar knuffels zijn niet aan mij besteed. als je zelf knuffels enorm leuk vindt om te geven, kan je eventueel een originele en grappige knuffel maken, bv. een miniversie van jezelf. voor de meer praktische man kan je ook nuttige knuffels kopen : ik heb bv. van mijn dochter een pannenonderzetter gekregen van katoenen konijnen gevuld met gierstkorrels. en zelfs als notoire knuffelhater vond ik dit toch wel iets hebben. of een knuffel aan een sleutelhanger... maar volgens mijn bescheiden mening zijn er geschenken die beter scoren bij mannen. als je iets geeft is het immers belangrijk dat je even intuned op de eigenheid van degene voor wie het geschenk bedoeld is, een een originele verrassing is altijd leuker dan iets wat voor de hand ligt.

Hang er van af. Ik wil best een mooie Linux Tux !

NEE! Een man zal zich opgelaten voelen met zo'n beertje en denken: wat moet ik met daar mee? Terwijl een vrouw/meisje het vaak leuk vindt om te geven, zeker omdat er van die kleine beertjes zijn met specifieke teksten: vind je leuk/lief/hou van je. En een knuffelbeer? Hij knuffelt jou veel liever dan zo'n beer!

Ik zou mij zeer vereerd voelen als ik een knuffel zou krijgen van mijn geliefde. De knuffel symboliseert voor mij intimiteit samenzijn en warmte. Niks mis mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100