Hoe maak ik de vrouw van mijn dromen net ietsje gelukkiger?

Ik heb nu al bijna 2 jaar een relatie, en ik ben heel gelukkig.

Wat kan een man doen om net dat beetje extra liefde en geluk uit een relatie te halen?
En ik bedoel niet door cadeautjes en seksuele prestaties, maar eerder op vlak van wat horen de vrouwtjes graag, wat hebben de vrouwtjes graag?

Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wees eerlijk en oprecht. Ga een gesprek aan, luister en vraag door. Zit ze misschien wel ergens mee? En je moet nooit naar de oren gaan praten. Wees gewoon jezelf. Daar kom je het verst mee.

Een vrouw heeft graag dat je het beste in haar naar boven haalt. Haar kwaliteiten ziet en benoemd. Ze wil je geen halve aandacht, maar jou volle aandacht. Het is ook fijn als je je vrienden/omgeving laat zien dat je echt van haar houdt, niet alleen met woorden maar ook in daden. Probeer haar te (be)dienen, wees een keer minder, geef je fouten toe, luister goed naar haar, doe de vuile klusjes. Echt samen zijn, daar maak je een vrouw gelukkig mee. Ik bedoel niet samen zijn als, samen in de huiskamer zitten maar echt iets samen doen/ingesprek zijn. Samen door dalen en over bergen :) Wees priester van het huis.. ondersteun haar in alles, wees een vader voor de kinderen (later;)). Als je dit allemaal er voor over hebt, zou ik haar maar snel ten huwelijk vragen :-D

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100