Hoe maak ik de vrouw van mijn dromen net ietsje gelukkiger?

Ik heb nu al bijna 2 jaar een relatie, en ik ben heel gelukkig.

Wat kan een man doen om net dat beetje extra liefde en geluk uit een relatie te halen?
En ik bedoel niet door cadeautjes en seksuele prestaties, maar eerder op vlak van wat horen de vrouwtjes graag, wat hebben de vrouwtjes graag?

Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (21)

Zeg regelmatig tegen je vrouw dat je haar waardeert e.d.
Dat hoort iedereen graag.
Verder moet je het aan je partner vragen, want het verschilt per persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is om niet van tevoren iets te bedenken wat je wilt gaan zeggen, je maakt ons het gelukkigst met een spontaan compliment of een andere spontane actie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees eerlijk en oprecht. Ga een gesprek aan, luister en vraag door. Zit ze misschien wel ergens mee?

En je moet nooit naar de oren gaan praten. Wees gewoon jezelf. Daar kom je het verst mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat haar merken dat je zo gelukkig bent! En sta open voor wat haar gelukkig maakt (dat kun je ontdekken door goed te kijken, met haar te praten, je in te leven).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De "vrouwtjes" worden zo ie zo niet graag de "vrouwtjes" genoemd!

Maar los daarvan, vertel haar gewoon een keer wat je voor haar voelt! En niet in cliche termen of in een korte zin, maar hou d'r een keer goed vast en laat je emotie zien en vertel in jou worden wat je voor d'r voelt...

Doe dit niet ineens 10x per dag, per week of per maand! Maar op het juiste moment.

Toegevoegd na 4 minuten:
Laat daarnaast blijken dat je haar en d'r mening waardeert, maar blijf absoluut jezelf en doe ook je eigen ding, het gaat niet voor niks al 2 jaar goed!

En de beste tip voor net dat beetje extra... Doe net dat beetje extra (ontbijt op bed, deur open houden, massage! Houd ze daar niet van verzin dan iets anders waarmee je haar verrast)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 sonnyglasses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist+ !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij (en noem mij ook geen vrouwtje!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk dan ook aan kleine dingen zoals iets in het huishouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen "vrouwtjes" nee. He, mannetje?
lucky-man!
geef zomaar een knuffel, kus, en vertel
hoe blij je bent met deze relatie.
elke dag is er één, benut die 24 uur
niet door telkens te zeggen of te waarderen
maar een keer in die tijd betuig je je liefde.
niet eens van: wat horen de vrouwtjes graag
wel: uit simpelweg je gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon jezelf zijn. Je moet blijven inversteren in elkaar. Regelmatig zeggen dat je van haar houd. Schrijf briefjes naar elkaar, voordat je gaat werken.
Maar een ding.....Praat niet over "het vrouwtje". dat komt heel denigrerend over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Ik ben dan wel geen 'vrouwtje', maar op en top vrouw en zo behandelt mijn man me ook. Hij doet die dingen waardoor je je echt vrouw voelt en waardevol.
Vanuit mijn persoon gezien houd ik ervan om serieus genomen te worden. Lekker tegen elkaar aankruipen op de bank, languit met een goed glas wijn, sfeervolle achtergrondmuziek ( easy listening) en dan alleen maar praten en luisteren. hij lucht zijn hart over zijn werk en ik geef mijn advies en ik vertel over mijn dingen die mij bezig houden. Heel belangrijk; luisteren, niet onderbreken en niet uitlachen! Elkaar gewoon respecteren om elkaars mening, zonder direct te bekritiseren.
Ik houd ook van goede manieren. Het is voor mij logisch dat hij het autoportier voor me openhoudt, mij in mijn jas helpt en hem ook haalt als we ergens weggaan. dat soort galante dingen,die waardeert elke vrouw wel.
Wanneer zij gekookt heeft, spontaan zeggen dat je heerlijk gegeten hebt en haar waardeert om de moeite die ze ervoor doet. Spontane complimenten doen iedereen toch goed? Soms kom ik thuis en dan heeft hij een mooie bos bloemen op tafel gezet met een kaartje;
'Voor de allerliefste vrouw waar ik van hou'! Weet je, dat soort kleine dingetjes maken, bij mij tenminste, een warm hart en waardering en liefde voor hem, omdat hij mij met dat soort kleine attenties op zijn tijd, weer duidelijk maakt dat ik belangrijk voor hem ben.Het toont mij zijn liefde en daar gaat het toch om?
amc
13 jaar geleden
Ga naar de kapper en trek eens iets leuks aan.
Of nog beter, vraag aan haar, in welke kleding zij je het liefste ziet.

Complimenteer haar met haar uiterlijk en geef haar verder alle aandacht die ze verdient.

Laat je waardering blijken over alles wat ze voor je doet.

Verras haar eens met iets leuks. Een leuk uitje of een klein presentje. Het hoeft niet veel te kosten, het gaat om het gebaar. Het gaat om het feit dat je aan haar denkt en haar waardeert.

En dat jij je gelukkig voelt met haar mag je ook best eens uitspreken. Indien het daadwerkelijk zo is, zal zij het ook best wel voelen, maar toch zal ze het vast ook heel fijn vinden indien je het haar zo nu en dan ook zegt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ein kleines Kompliment
hort jede Frau so gern
Das ist fur sie das schonste
was es gibt an unsrem Stern

(ik weet niet waar ik de umlaut kan vinden, dus er ontbreken er een paar).
Het is een zeer aansprekend liedje, in deze youtubeversie gezongen door Rudi Carrell, en daarmee geef ik antwoord op je vraag wat Vrouwen (geen vrouwtjes), wat vrouwen gelukkiger maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@InekevL, je kunt een umlaut vinden door op Shift en tegelijk op de " te drukken. Het lijkt dat er niets gebeurt, maar let op, als je daarna op een letter drukt, komt'ie er meestal op te staan bv. ä of ü. Als het niet lukt, moet je even de Shift en de Ctrl tegelijk indrukken, eventueel nóg een keertje. (Dit verandert iets in het toetsenbord, soms druk je ze per ongeluk tegelijk in en dan krijg je niet de tekens die je wilt, bv het vraagteken wordt dan =, dan moet je gewoon nog een keer tegelijk op de Shift en de Ctrl drukken.) Succes!
Vrouwen horen het liefste...Schat hier heb je geld voor nieuwe schoenen;-)
En als ze dan een paar gevonden heeft die en sexy zijn..en lekker zitten!
Dat is je vrouwtje even heel gelukkig;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2010 niet 1950
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik word daar wel gelukkig van;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei..........dat is wel een heel materialistische vorm van 'geluk' . Er zijn wel vrouwen die er (tijdelijk) voor vallen hoor, maar ik zou er persoonlijk niet te veel energie in steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, schoentjes voor de vrouwtjes zodat ze voor je vallen (letterlijk)
Eindelijk de klusjes opknappen die al heel lang zijn blijven liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral NIET op je tenen gaan lopen. Op den duur houd je dat toch niet vol, je kunt beter gewoon jezelf blijven. Je kunt een vrouw beter gelukkig maken door te zijn wie je bent dan door je eigen ik geweld aan te doen, want dat heeft zij heus wel door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super, deze vraag!
Ik denk dat jouw vrouw het heel fijn heeft bij jou.

Altijd fijn: even en knuffel in het voorbijgaan, een knipoogje in gezelschap naar haar. Een lieve opmerking over haar kleding of haar, bedanken als ze iets voor je doet. Dingen doen voordat ze het aan je vraagt: even een wasmand tillen, tuin sproeien, afdrogen, eten koken.
Gewoon kleine dingetjes. Die zijn veel meer waard dan kadootjes.

Omgekeerd geldt dit ook voor de dames hoor. De mannen vinden het ook fijn om te horen dat ze gewaardeerd worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trouw met haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, dat maakt niet veel gelukkiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij wilt dat zij gelukkiger word! daarzijn de meeste vrouwen dol op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom is de trouwdag de mooiste dag van je leven? He?
stuur ze naar mij.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha!
Wat de vrouwtjes graag willen ?
Hulp en waardering.
Hulp is heel banaal ; gewoon je steentje bijdragen in het huishouden en meedenken over alledaagse praktische zaken.
Waardering ligt al moeilijker ; van tijd tot tijd - maar niet in het overdrevene - laten weten dat je haar waardeert om wat ze doet, dat je blij bent dat ze er is, en dat je het getroffen hebt met haar.
En tijd maken voor elkaar. Van een man die elke avond voor de televisie in elkaar zakt, wordt geen enkele vrouw gelukkig.

Oh, en ze worden liever geen ' vrouwtjes' genoemd ; dat klinkt nogal denigrerend, en gelijkwaardigheid is buitengewoon belangrijk in een relatie waarvan je wilt dat die de tand des tijds doorstaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak het uit! (Geintje)

Complimenten geven is heel belangrijk. Ieder mens krijgt graag te horen dat hij/zij dingen goed doet, en goed kan, dus zeg regelmatig wat je zo leuk aan haar vindt en waar je trost op bent. Niet alleen uiterlijke kenmerken natuurlijk, juist ook innerlijke kenmerken zoals haar karaktereigenschappen en haar werk of hobby's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef vaak, terloops, een complimentje. Dat hoort iedere vrouw graag, toch? ;) en verras haar wat vaker! Bezoek haar eens op kantoor met een bloemetje, voor een speciale dag. Steek een lief briefje in haar lunch. Stuur eens een sms met alleen 'ik hou van je'. De kleinste attenties zijn vaak nog de leukste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrouw heeft graag dat je het beste in haar naar boven haalt. Haar kwaliteiten ziet en benoemd.
Ze wil je geen halve aandacht, maar jou volle aandacht.
Het is ook fijn als je je vrienden/omgeving laat zien dat je echt van haar houdt, niet alleen met woorden maar ook in daden.
Probeer haar te (be)dienen, wees een keer minder, geef je fouten toe, luister goed naar haar, doe de vuile klusjes.
Echt samen zijn, daar maak je een vrouw gelukkig mee.
Ik bedoel niet samen zijn als, samen in de huiskamer zitten maar echt iets samen doen/ingesprek zijn.

Samen door dalen en over bergen :)

Wees priester van het huis.. ondersteun haar in alles, wees een vader voor de kinderen (later;)).

Als je dit allemaal er voor over hebt, zou ik haar maar snel ten huwelijk vragen :-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een druipkaars.