Wat moet je doen als je op de beste vriend van je ex bent, en ze zitten alle-twee bij je in de klas? En je ex is al boos omdat je het hebt uitgemaakt?

Weet jij het antwoord?

/2500

als het wederzijds is heeft je ex gewoon pech. het is toch uit tussen jullie dus ja hij heeft er weinig over te zeggen.

Als hij toch al boos is, kan er dit ook nog wel bij. Maar je maakt jezelf niet echt populair, als je al meteen naar een ander hopt. Ik zou als ik jou was het even niet laten merken.

wat zou je ex doen als hij op jouw beste vriendin was en jullie zaten allemaal in dezelfde klas??? het is jouw leven dus als die beste vriend ook op jou is zou ik zeggen, ga ervoor. Je zou er samen wel voor kunnen zorgen dat het voor je ex zo min mogelijk vervelend is, dus niet te close als hij vlak bij is.

Schijt aan je ex. Als jij verliefd bent kan niemand daar iets aan veranderen, ook je ex niet

Je ex doet er niet meer toe.

Bespreek het discreet met de beste vriend, aannemend dat hij hetzelfde voelt voor jou. Hij zal er ook mee zitten, lijkt mij.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100