Wil hij nu iets van me ?

Ik krijg complimentjes , gratis drank (Wat normaal niemand krijgt op zijn werkplek ), kijkt me iedere keer aan en kijkt dan snel weer weg als ik het zie . Is ontzettend aardig en lacht om de domste grappen die ik maak .
Wat betekent dit ?

Toegevoegd na 8 minuten:
Na een aantal reacties hieronder vindt ik het toch wel waard om er iets meer over te vertellen .

Wij zijn beide van het zelfde geslacht , maar ik val helaas niet op het zelfde geslacht maar vindt het wel grappig . Ik heb een vriendin en hij heeft een vriendin .

Ben benieuwd wat jullie nu gaan zeggen :D

Toegevoegd na 20 uur:
Bedankt voor de reactie's , ik weet dus nu dat die persoon wel iets van me wil . Dat kan eigenlijk ook niet anders , ik merk dat als ik alleen met hem ben , hij ook op een hele andere manier met me praat . Blijkbaar denk ik er totaal anders over dan een Hetero volgens sommige reacties . Ik wil er namelijk dieper op ingaan maar op welke manier ? , het lijkt me namelijk niks om opeens te zeggen 'hey wil je wat van me' . Verder wil ik mijn vriendin (voor nu) er tussen uit laten .

Vanavond zie ik die persoon weer .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk probeert hij je wel te benaderen ja.

Misschien geef je wel (onbewust) signalen af.
Vaak is bisexualiteit lange tijd een sluimerend iets waarvoor vooral mannen zich vaak schamen.

Bij vrouwen wordt het tegenwoordig gerespecteerd bij mannen helaas nog niet.

Kijk eens goed naar jezelf en vraag jezelf af welke signalen geef ik af,
kijk je ook vaak naar hem ?
je zijn aandacht leuk ?
fantaseer je wel eens over en man ?
etc etc..
Vraag het eens aan je vriendin wat die er van vindt en of zij ook die signalen ziet.
Veel vrouwen vinden bisexuele mannen heel opwindend en wie weet kunnen jullie er heel leuke dingen mee doen ;-)

Toegevoegd na 6 minuten:
Maar als je er natuurlijk niets van weten wil kun je hem het natuurlijk ook gewoon vragen.
Er schijnen ook hetero mannen te zijn (heb ik gehoord)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het normaal dat als je na het sporten met die persoon (trainer 2 jaar ouder als mij) doucht en die persoon zegt onder het uitkleden/douche so het ziet er al aardig goed uit . Ik zelf dacht echt van uh okay.... . Of ik er niets van wil weten weet ik niet , het is best mogelijk dat ik bi sexueel ben maarof ik zo'n signalen af geef ??? Ik heb het kwa uiterlijk wel goed mee zitten al zeg ik het zelf . Natuurlijk kijk ik hem terug aan als hij stiekem kijkt wat eigelijk ook niet echt handig is . Moeilijk issue , mijn vriendin vertel ik uiteraard nu nog niks

Andere antwoorden (10)

Dat ie helemaal over de oren smoorverliefd is op jou, soms is het zo duidelijk dat het grappig begint te worden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hij je meer dan leuk vind.
Of jij bent de baas, en hij wil binnenkort opslag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opslag :) haha
Het lijkt er wel op ,dat die verliefd op je is ,nou veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt er inderdaad op, geniet van al deze aandacht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na je toevoeging:

Eigenlijk nog steeds wat voorgaande mensen ook zeiden, dat hij een vriendin heeft doet daar niks aan af.

1. je weet niet hoe goed die relatie is
2. misschien vind hij die kastdeur erg lastig
3. hij zou bi-seksueel kunnen zijn
4. zijn vriendin vind je leuk en ze willen wel een trio
5. voor opties waar ik nog niet aan gedacht heb :)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha!!
Hij probeert althans jouw aandacht te trekken en dat lukt hem aardig! Dit doet hij niet zomaar, hij vindt je leuk en zoekt afwachtend jouw toenadering. Intussen laat hij weten door slinkse wegen dat hij je wel ziet zitten!
Als een man steeds stiekem kijkt en niet betrapt wil worden door snel weg te kijken, dan observeert hij jou en dat betekent maar een ding, je interesseert hem en als hij dan ook nog lacht om je grappen gaat het al verder dan alleen interesse. Mannen lachen alleen om vrouwenmoppen als ze je meer dan leuk vinden. Hij is alleen nog wat timide, misschien verlegen. Als hij steeds zoveel mogelijk in je buurt wil zijn, dan weet je dat hij misschien wel eens stiekem verliefd aan het worden is op jou.

Toegevoegd na 4 minuten:
Na je toevoeging; Haha! Toch toont hij alle symptomen van een verliefde man. Misschien zit hij nog in de kast en weet het niet (of hij ontdekt dit opeens).
Het kan ook zijn dat hij er schik in heeft om de andere collega`s op het verkeerde been te zetten?

Toegevoegd na 5 minuten:
Trouwens, mannen kunnen elkaar ook gewoon mogen hoor.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat over 2 mannen, AMC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ rubro , Inderdaad @amc , Andere collega's zit er niet in er is telkens maar 1 persoon aanwezig . Toen ik tegen hem zei moet je maar eens op me hyves kijken , was zijn reactie echt van oh oh jah ga ik eens doen . Hij heeft een long distance relatie , waar hij nog nooit iets tegen mij van heeft gezegd . Dat heb ik van anderen te horen gekregen .
amc
13 jaar geleden
@gast31485; Je kunt nu wel allerlei scenario`s bedenken maar het loopt altijd anders. Oké, een long distance relatie heeft niets te zeggen, wel het feit dat hij er niets over verteld heeft. Gewone mannenpraat gaat vaak over de relaties die ze hebben. Als jij die man graag mag en iets in hem fascineert jou, waarom zou je hem mijden?
Misschien worden jullie wel heel goede vrienden en heb je een soulmate gevonden? Weet je zelf wel wat je wilt?
Ik zou zeggen; kijk de kat uit de boom, laat hem het initiatief nemen en zodra hij uit de kast wil komen kan je beslissen hoe je reageert. Of je zegt;'sorry, maar die kant wil ik niet op', of je volgt het gevoel dat je dan hebt. Je zult echt de eerste niet zijn die er op zo`n manier achter komt!
Als hij een ""baas"""van je is, zou ik ander werk zoeken.
Je weet nooit hoe hij reageert als hij op zijn .... wordt getrapt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben gewoon een klant het is overigens een kleine sportschool
Ja ik denk wel dat hij 'iets' van je wil ...... misschien alleen je vriendschap ...... wellicht meer .... (hij kan tenslotte bi-sexueel zijn).
Je vindt het tot nu toe grappig en dat is maar goed ook ... veel mannen zouden geïrriteerd zijn als een andere man interesse in ze toont, vooral als ze het ervaren als sexuele interesse, terwijl ze zelf zo straight zijn als't maar kan! ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is maar 1 manier om erachter te komen: het hem vragen. Het lijkt me niet helemaal eerlijk om hem aan het "lijntje" te houden als jij niks met hem wilt (die indruk krijg ik een beetje door je uitspraak "ik vind het wel grappig"). Gevoelens van verliefdheid kunnen heel diep gaan en serieus zijn. Misschien bij is het bij hem ook een uitprobeersel, omdat hij een vriendin heeft, maar dan nog.

Geef dus duidelijk aan hoe volgens jou de verhoudingen liggen en dat jij niet op hem valt en geen homofiele gevoelens hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je toevoeging verandert niets aan het antwoord dat ik geef: het heeft er alle schijn van dat hij je leuk vindt. Heel leuk.

Wát hij precies van je wil (pleziertje voor een nacht? Trio/kwartet? Het uitmaken met vriendin en een relatie beginnen met jou? Gewoon in je buurt zijn omdat hij je leuk vindt?) daar kom je niet achter tenzij hij uitzichzelf een volgende stap zet óf jij het hem, vraagt.