Hoe kan ik ervoor zorgen dat het niet bij 'teasen' blijft ( zie uitleg )

Ik ben nu al een tijd bij mijn vriendin. Nu is het de laatste tijd zo dat het voornamelijk 'teasen' is. Als we bijvoorbeeld op bed liggen, dan spelen we wel heel leuk, en worden er ook zeker wel sexueel getinte grapjes gemaakt. Er wordt ook een vooronderstelling gemaakt, zo van : jaa je wilt wel, je weet dat je wil. en dat soort dingen. Nu heb ik zoiets van: als je dat doet, dan moet er ook wat op volgen. Ik wil d'r niet dwingen en vind het dan ook niet erg als het een keertje gebeurt. Maar het moet zeker niet elke keer gebeuren. Het is nu al een paar keer op rij gebeurt. Ik heb het al eerder aangekaart, maar ik heb niet het gevoel dat ze er rekening mee houd. Aangezien ik al met haar gepraat heb hierover, wil ik nu een stapje verder gaan en vragen of iemand een idee heeft van wat ik moet doen.

Hoe kan ik dus voorkomen dat ze slechts 'teased'. Ik vind het niet erg, maar ik kan het niet hebben als ze dat doet en dan uiteindelijk het daarbij laat.

Ik heb al proberen het initiatief proberen te nemen, maar vaak wordt ik dan ( keihard ) afgewezen.
Ik heb ook al met haar gesproken, maar uiteindelijk resulteert dat in het 1x niet doen en daarna gaat het vrolijk verder.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen, want ik zie wel dat ze er de volgende ochtend dan ziet dat ik er mee zit, en dan is het weer ongezellig enzo. En natuurlijk, het is zo dat ik - in belang van haar stemming - ook niet zo moet reageren, maar ik wil ook niet al dit alles opkroppen .
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (5)

ik ken je probleem, ik was met mijn vriendje eerst ook alleen aan het teasen. ik denk dat je vriendin (ik weet niet hoe oud ze is) of onzeker is, of ergens aan twijfelt.

maar in ieder geval. zeg gewoon duidelijk tegen haar dat dit niet werkt. in een relatie zitten 2 personen en die moeten rekening houden met elkaar zo goed mogelijk.

een andere mogelijkheid is dat, als ze begint met teasen. dat je dan zegt dat ze moet stoppen, tenzij ze het meent.
dan realiseert ze het misschien beter hoe jij erover voelt en denkt.

succes verder, ik hoop dat het lukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opnieuw erover praten.
Soms kan je met je partner een gesprek hebben over iets dat je dwars zit in de relatie, en dat de ander je wel begrijpt, maar niet door heeft hoe belangrijk het voor je is, waardoor diegene het al snel weer vergeet.
Nog een keer erover praten en duidelijk maken dat je het echt niet fijn vindt dus. En als ze het na een tijdje weer doet, weer opnieuw het ter sprake brengen.

En als het je er niet om gaat dat je gefrustreerd raakt van het feit dat ze geen seks wil, maar van het feit dat ze je voor niks opgeilt, maak dan ook duidelijk dat het je dáár om gaat; dat je niet probeert haar te overtuigen om (vaker) seks te hebben, maar om niet te teasen als ze weet dat ze toch niet verder wilt gaan.
Je verplicht voelen om seks te hebben terwijl je zelf eigenlijk niet wil, ligt namelijk erg gevoelig voor sommige vrouwen, dus het is handig als ze duidelijk hoort dat dat niet is wat je van haar vraagt.

Je kan haar ook vragen om te kijken naar de reden dat ze je teast, en daar een andere manier voor te zoeken. Doet ze het bijvoorbeeld om je te laten merken dat ze, ondanks dat ze niet verder wil gaan, jou wel degelijk sexueel aantrekkelijk vindt, dan kan ze dat ook uiten door je bijvoorbeeld complimentjes te geven ipv te teasen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het om te beginnen fantastisch dat je er over nadenkt ipv alleen maar over haar gedrag te vallen.
Ik heb daardoor het gevoel dat je wel rekening met haar gevoel houdt.

Ik denk dat het als volgt is: Zij durft nog niet of is nog niet toe aan een stapje verder MAAR houd hierin wat mij betreft te weinig rekening met jou gevoel.

tenzij ze een echte pestkop is, zal dat onervarenheid van haar kant zijn. Dus daar kun je haar mee helpen.
Je zou kunnen uitleggen dat hetgeen voor haar een leuk spel lijkt (teasen) voor jou nu een frustratie wordt omdat jij WEL heel graag verder wilt.
Volgens mij kun je het best gewoon vergelijken met iemand een stuk chocolade voorhouden en nooit een hapje geven.

Zij zal zich moeten realiseren dat zolang beide niet verder wilden het een leuk spel was maar nu voor jou niet meer leuk is. Zij zal dus goed moeten bedenken wat ze wil en zolang ze niet verder wil gaan dan dit jou niet prikkelen alleen voor de fun zegmaar.

Veel sterkte

Toegevoegd na 4 minuten:
Na het afsluiten realiseer ik me dat je letterlijke vraag was hoe je haar verder krijgt. Het antwoord daarop zijn natuurlijk allerlei tips hoe je haar "verleid" maar ik lees uit je uitleg dat je ook gewoon met het probleem zit en er niet ALLEEN op uit bent haar verder te krijgen, vandaar mijn antwoord ipv zomaar verleidingstips
13 jaar geleden
Je geeft aan, dat je al met haar hierover hebt gepraat.
En inderdaad, ik kan mij indenken, dat als zij begint te teasen, dat jij dan ook een keer verwacht, dat ze een stapje verder gaat.
Niks mis mee.
Soms is het ook een machtsgevoel.
Zij heeft controle over jou, zij bepaald het spelletje en de afloop.
En voor een vrouw kan dit een ontdekking zijn, erachter komen, dat ze zoveel macht kan uit oefenen op een man.
Niks mis mee, alleen jij raakt hierdoor gefrustreerd, maar bent wel zo respectvol, om niet aan te dringen.
ik lees namelijk, dat je afgewezen word, maar dat je zelf het toelaat, dat ze hetzelfde spelletje herhaald.
Helaas, zal jezelf dan een grens moeten trekken, door dit patroon te doorbreken, door te zeggen, sorry, maar ik ben naar huis, want ik raak hier zo gefrustreerd door, want jij speelt met mijn gevoelens.
Soms is de confrontatie opzoeken de beste manier om erachter te komen, hoe of wat.
Je dwingt haar daarmee niet, ook al zou ze dan, als jij besluit naar huis te gaan, toe willen geven, aan de verlangens, toch naar huis te gaan.
Je maakt haar dan duidelijk, hoe graag je ook verder wilt gaan, je het alleen wilt doen, als ze zelf die stap zet, en niet omdat jij op dat moment ervoor wegloopt en dan vervolgens blijft, omdat ze toegeeft eraan.
Zo hou je dus respect voor haar, gebruik je dat middel niet om haar te dwingen, maar maak je haar wel jou grenzen duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgaand op je leeftijd (17) zal je vriendin niet of niet veel ouder zijn.
De vraag is dan is ze er wel aan toe?
ook bij haar zullen de hormonen en gevoelens door haar lichaam razen maar weet ze niet wat ze er mee moet dus deels van haar wil het wel en dat uit zich in teasen een ander deel durft niet en houd haar uiteindelijk tegen.
Alhoewel jij het over teasen hebt is dat in dit geval eigenlijk niet het juiste woord.
Je zult haar heel erg op haar gemak moeten stellen en stapje voor stapje verder gaan om haar dusdanig op te winden dat ze zelf verder wil gaan.
Dat kan best enige tijd vergen maar dan krijg je wel het beste resultaat en zal ze jou daarom meer respecteren dan wanneer je haar te snel dwingt dingen te doen waar ze nog niet aan toe is.
Probeer het eens een poosje te negeren
en "play hard 2 get" laat het initiatief van haar uitgaan.
En bedenk dat het eene meisje er met 14 jaar aan toe is en een ander met 24
Het uiteindelijk resultaat zegt niets hoe het begon ik ken vrouwen echte laatbloeiers die nu op de grens van nymphomanie zitten.
Succes !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ze het een keer gedaan heeft wil niet zeggen dat ze er aan toe is.
Misschien was de ervaring voor haar verwarrend en heeft ze nu haar twijfels of ze er wel aan toe was. Maar het blijft lastig om iemand op afstand te doorgronden vooral als zo'n verhaal van 1 kant komt.
Het enige wat jij op dit moment kunt doen is er over praten met haar en er samen uitkomen......