Mijn vriendin is tweeling.

Mijn vriendin is tweeling, 1 eiig. Maar ze wordt heel erg achtergesteld. Ze zijn bijna jarig, en haar tweelingbroer krijgt 200 euro, en zij maar 50 euro. Ik vind dit erg zielig, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
ik vraag me af hoe oud ze wordt

Antwoorden (5)

Ten eerste kan ze nooit een één eiige tweeling zijn, dan zou zij ook een jongetje moeten zijn.

Wat kun je doen? Erg weinig. Je kunt moeilijk haar ouders dwingen haar ook 200 Euro te geven.
(ik vind het trouwens moeilijk te geloven dat ouders zo'n verschil maken tussen wat ze hun kinderen geven, maar goed, dat is een andere zaak).

Het enige dat je kunt doen is haar zelf een onvergetelijke dag bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga samen met haar iets heel leuks doen,.
een lekker dagje uit. of met haar vrienden iets organiseren,
het hoeft niet heel duur te zijn. geef haar gewoon een gevoel dat jullie veel van haar houden en geef haar alle aandacht,.
dat is veel meer waard dan al dat geld.
13 jaar geleden
jij moet niks doen, het is tussen haar en haar ouders..ze zou haar broer kunnen vragen om samen bij elkaar te leggen en dan te delen...
overigens kan ze nooit eeneiig zijn, want dat zijn of 2 meisjes of 2 jongens...
dit is een 2 eiige tweeling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef haar iets waar haar broer jaloers op zal zijn, en dat hoeft niet duur te zijn. Zolang zij maar gelukkig is met wat ze krijgt. Dat is belangrijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
waarom moet die broer jaloers worden,
de ouders doen dit toch
Tja wel erg oneerlijk, ik zou met haar iets leuks gaan doen,zodat het zoveel waard is dat ze niet eens het verschil van 150,- meer ziet,

( tenzij ze het zelf niet erg vindt)

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zou niet haar broer jaloers maken, want haar broer zou denk wel andere dingen leuk vinden dan jou vriendin en dan koop je dadelijk iets om haar broer te 'impres(en)''dan wat zij als cadeautje leuk vindt.