Waarom maakt een partner grappen over leuk contact met andere mannen?

Zij mag graag overdrijven over leuk contact met andere mannen. Ik begrijp niet waarom dat grappig kan zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is niet serieus bedoeld zegt ze.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (12)

Ik denk dat zij iemand is die veel aandacht nodig heeft. Ze flirt weliicht met andere mannen, maar vertelt het aan jou om daardoor aandacht te krijgen van jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou me hier niet zo druk over maken. Als ze er niet over zou grappen zou ik bang worden. Zolang het speels blijft is het niet erg. Maar als je er last van hebt zou je met haar moeten praten ipv een vraag hierover te stellen op deze site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou dan zeggen tegen je partner "Als je die mannen zo leuk vind, ga je toch naar hen toe". Dan zal ze mogelijk snel ophouden en zo niet, dan weet je wat het waard is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om jou uit te dagen.
Om te laten zien dat ze heus wel aantrekkelijk is.
Misschien laat jij dat niet genoeg merken
en vertelt ze je dat op deze manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het vrij onnozel.Ga er niet op in, ze zal het vlug beu zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk wil ze zeggen: Zie eens hoe leuk andere mannen me vinden, wat een geluk heb je dat ik voor jou gekozen
heb. Als ze merkt dat je een beetje jaloers bent streelt dit
haar ego, en is haar doel bereikt, meer moet je er vaak niet achter zoeken. Er zijn er genoeg die nooit wat vertellen tegen hun partner ,maar soms heel leuke contacten hebben .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is humor, wees er zuinig op want jij hebt een eerlijke vriendin, de meesten zeggen niets maar doen wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een schreeuw om jouw aandacht?
Een rare manier maar zo zijn er genoeg die dat op deze manier doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eens!
Ik denk uitdagen. Achter iedere grap schuilt ook een waarheid, wat dat ook moge zijn. Als je onder de grap kijkt zie je dat er wat anders zit. Het is gemakkelijk om met grapjes een boodschap te verpakken, want dan word het niet echt serieus genomen en kun je altijd zeggen: ach het was maar een grapje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrouw test je gewoon om te kijken of je wel goede genen hebt heb je wel veel zelfvertrouwen? Heb je wel een goed karakter...
Hier test ze je door je jaloers te maken en te kijken hoe je op reageert en je moet gewoon rustig reageren wordt niet kwaad maar zeg zo iets als tegen mij moet je zo niet doen hoor.. Je toont waar jouw grenzen zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mogelijkheid 1
je vriendin wil je iets duidelijk maken, is over iets onzeker en probeert je zo te triggeren tot een bepaald gedrag. geef je haar genoeg aandacht? zeg je tegen haar dat je van haar houdt en dat ze aantrekkelijk is? geef je haar voldoende zekerheid in deze relatie? schenk je haar af en toe een klein cadeautje (bloemetje, kaartje of dergelijke)?
dat ze erbij lacht, tja... "al lachend zegt den zot zijn waarheid" is een spreekwoord uit de streek waar ik vandaar kom. waarschijnlijk wil ze het gewoon luchtig houden ipv een gesprek te voeren waarbij ze tot de essentie van de zaak doordringt
Indien het hierover gaat, ga dan eens na wat het zou kunnen zijn wat ze tekort komt.

mogelijkheid 2
je vriendin is een beetje 'stout" en pakt je op je eigen onzekerheid. dat gebeurt waarschijnlijk niet bewust hoor, maar we spiegelen nu eenmaal elkaars "zwakheden" in een dichte relatie. in dat geval zou ik er gewoon in meegaan. Vertel haar ook over de vrouwen waarmee je contact hebt, of over die mooie vrouw op straat die recht in je ogen keek en naar je glimlachte, of welke vrouwen jij aantrekkelijk vindt en wel zou zien zitten mocht je haar niet hebben. Doe dat ook met een lachje en niet om haar te pesten maar gewoon als "spel".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
no ik snap t ook niet t is een domme muts hoor haha t is een flirt en die veel aandacht nodig heeft deze flirt blijft dit toch doen en t interesseert haar niet dat ze jou kwetst en ja zegen van ga daar dan maar naar toe helpt als ze dan niks zegt dan zeg je ja weet je dat t beledigent is voor mij [jou dus] als ze niks zegt niet eens exus no dan word t tijd om verder te zoeken wie weet wat ze doet of in de toekomst met die venten
(geld ook voor mannen die dit bij vrouwen doen)
succes ermee