hoe komt het dat 2 mensen van elkaar kunnen houden maar toch niet bij elkaar kunnen blijven door ruzie?

Ik en mijn vriend kennen elkaar al 5jaar. We hebben al zo veel mee gemaakt maar wat er ook gebeurd we komen altijd op één of andere manier terug bij elkaar terecht. We willen alle 2 een serieuze relatie en we houden alle 2 van elkaar. Maar we kunnen op één of andere manier niet bij elkaar blijven door ruzie...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ruzie is een keuze van communiceren. Je stelt de vraag omdat je van hem houdt en wil kijken of het anders kan. Dat kan dus ook en dat betekent ook leren om op een andere manier in dialoog te gaan met respect voor jezelf naar jezelf en jouw vriend. Google eens "Geweldloze communicatie" of "Marshall Rosenberg". Op een respectvolle manier en met mededogen voor elkaar en jezelf kun je leren om iets op een andere manier aan te geven. Als je dat beide doet werkt het erg goed. Als een begint met het principe is die ene al een stuk vooruit. Veel geluk en dialoog toegewenst.

Ik heb dat zelf ook meegemaakt dan passen jullie echt niet bij elkaar hoe graag je ook wil hoe hard je ook probeerd je houd van elkaar maar je kan echt niet met elkaar leven maar ook weer niet zonder ik ben het eens met de LAT relatie zo zijn jullie bij elkaar maar jullie houden ook de vrijheid groetjes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100