Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er nog een tijdschrift waarin contactadvertenties staan?

Vroeger stonden er in de 'mijn geheim' enzo contactadvertenties, die zijn verdwenen.. Is er nog een blad waarin dat nog wel staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Hoezo eigenlijk, op internet kan je een veel breder scala aan contactadvertenties vinden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee,maar het lijkt mij dat het steeds minder wordt.
Alles gaat via internet tegenwoordig.
Als men s,morgens een advertentie zet,,dan verwacht men s,avonds al een reactie.
En de tijd van pen en papier is een beetje voorbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik zoek, kom ik dit tegen:

- http://www.datingtime.nl/dating/abonnement.html "Dating Time / Reisgenotenkrant is hét tijdschrift voor de alleenstaande man en vrouw in Nederland!
Al sinds 1985 vinden alleenstaanden van alle leeftijden elkaar via een contactadvertentie in dit unieke blad." (Niet alleen voor reisgenoten.)

Zo te zien zijn de meeste andere bladen gericht op een specifieke voorkeur (rubber, BDSM, daddy's die vrouwtjes zoeken...).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In tijdschrift misschien niet maar in de verschillende kranten staan ze toch wel. Kijk maar eens onder het kopje "contactadvertenties".
Soms is het antwoord dichter bij dan je denkt..

Toegevoegd na 19 minuten:
met andere woorden de contactadvertentie bestaat nog wel maar dan voornamelijk in de (zondags)krant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Nestor, het blad van de KBO en in de Plus. Het zijn beide wel advertentie van 'belegen "mensen, maar daar vraag je niet naar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding