Hoe krijg ik een vlotte babbel?

Bijv. bij de vrouwen/meisjes.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik bedoel dan meer, dat t niet stil valt als ik met iemand praat.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik bedoel dan meer, dat t niet stil valt als ik met iemand praat.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik bedoel dan meer, dat t niet stil valt als ik met iemand praat.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik bedoel dan meer, dat t niet stil valt als ik met iemand praat.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik bedoel dan meer, dat t niet stil valt als ik met iemand praat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (7)

Je kan wat zekerder van jezelf worden. Maar neem van mij aan, niet iedere vrouw houdt van mannen met een vlotte babbel. Gewoon jezelf zijn, werkt het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
+ wij zijn het wel vaker eens geloof ik
dat hangt er maar net van af wat JIJ een vlotte babbel vindt. Kijk vooral veel naar mensen die dat wel kunnen en kijk wat je er knap van vindt, dat kun je dan evt ook zelf proberen.
MAAR blijf vooral jezelf sommige mensen zijn nu eenmaal vlotter gebekt dan anderen, en dat wordt ook niet altijd gewaardeerd. En iemand die geforceerd vlot staat te doen valt bijna altijd door de mand, vooral vrouwen/meisjes hebben daar een 6de zintuig voor.
Verzin iets anders om aandacht te trekken, waar je je goed bij voelt
Sterkte
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, lijkt er wel op ja:)
beetje praatje maken.
hee alles goed?
jaa mettjou?
ja lekkerlekker enz.
maar ik denk dat dat niet aan te leren is,
je hebt het of niet.
zelf ben ik het liever kwijt dan rijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen is gelijk. Misschien heb je wel een vlotte babbel maar is dat nog nooit tegen je gezegd.
Soms siert verlegenheid meer dan een vlotte babbel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil je graag een vlotte babbeL? Zoek je zulke vrouwen die hiervoor warmlopen? Ik zou zeggen wees jezelf, eerlijk en oprecht. Wees niet bang om afgewezen te worden en doe niet krampachtig. Als je laat zien wie jíj bent trek je vanzelf de personen aan die dat waarderen en laat je de reeks oppervlakkige vrouwen aan je voorbij gaan. Hoef je ook geen zinloze energie in te steken. Twee vliegen in één klap.
13 jaar geleden
Een vlotte babbel krijg je door gewoon wat te praten en niet te zwaar elk woord afwegent, met een gezonde dossis nieuwgierigheid tegenover de persoon waarmee je praat...maar nog veel belangrijker is een goede luisteraar..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stiltes kun je 't beste met humor opvullen daar waar de stilte vervelend wordt. Meteen als je t voelt zeg je bijvoorbeeld gewoon. Duss..
Ik weet niet of je hieraan iets hebt, maar zo doe ik het altijd, inmiddels automatisch.
Of ik, zeg, lekker weertje vandaag, beetje regenachtig...
Gaan ze lachen.
Maar stilte kan ook een mooie spanning zijn juist tussen jou en degene met wie je bent. Misschien kun je dan eens zeggen wat je van de ander denkt.

Toegevoegd na 3 minuten:
en... Als er een stilte valt, ligt dat niet alleen aan jou!