Wat te doen als je je ex terug wil maar hij bezet is?

Het is al een 2,5 jaar uit. Ik wil hem terug maar hij heeft nu al een tijd een nieuwe relatie wat ook serieus is. Ik ben bang dat ik hem laat lopen als ik niks doe maar ik weet ook dat hij nu verder gaat.
Ik wou misschien even informeren bij zijn broer maar dat is ook een beetje sneu of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat dacht je van, gewoon accepteren dat het over is.
Je kunt niet iemand verplicht van je laten houden. Dat zou dan toch geen gezonde relatie zijn. Je wilt toch een relatie met iemand die écht om je geeft en niet bij je is omdat jij het zo graag wilt. Stel... iedere fan wil wel een relatie met zijn idool, als die fan hier zou zeggen dat hij dat graag wil en vraagt wat te doen, wat zou jij dan voor antwoord geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste,

Je kan het volgende doen.. denk maar eens aan een relatie therapie.. daar kom je heel ver mee.
Ik kan je wel eentje aanraden.
www.ex-back.nl

groetjes.