Verkering is uit, maar hoe kan ik hem nu echt loslaten?

Ik verlang niet naar hem, denk aan al de irritaties die ik had, en toch zo'n vreemd gevoel dat het weer goed gaat komen. Ik doe zo mijn best maar het lukt niet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
hoe lang geleden is het uit gegaan? Het duurt even voordat je het verwerkt hebt. Ik ken het gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een week

Het beste antwoord

Herkenbaar deze situatir , en het ligt aan de "diepte " van de relatie hoelang het duurt voordat je hem kan loslaten.

Waarschijnlijk heeft hij jou ook veranderd. De nieuwe laag van jouw persoonlijkheid is met hem verbonden . Dat maakt het ook zo moeilijk om los te laten.

Beredeneer wat hij heeft toegevoegd aan jouw leven , waar hij onvervangbaar in was en waar hij vervangbaar was. Bedenk waar je naar toe wilt . Uit één van je vorige vragen blijkt dat je voelde dat je niet verder kwam . Dat je cirkelde rond waar jullie waren gekomen.

Jouw eigen diepste "zelf" wilt groeien . Dat lukte niet meer met hem. Jij bent vooruit gegaan . Probeer te bedenken welke " nieuwe " persoonlijkheid bij je zou passen om opnieuw te kunnen "groeien" . Als je dat beseft kan het makkelijker worden om los te laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gun jezelf de tijd!
Laat het allemaal bezinken!

En ga iets doen/ondernemen om je brein leeg te maken.
Dan verdwijnt de gedachte naar je ex heel langzaam weg.
Maar dan ben je wel een paar weken verder!
En vergeten zul je nooit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zo je willen dat het goed komt het was niet goed. Los laten doe je door het te verwerken en je goed te realiseren wat je nu weer hebt en toen niet.