Bij de man gaat de liefde door de maag. En bij een vrouw?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik denk "door het hart". als een man blijken van liefde geeft hoeft het niet perfect te zijn, dan smelt de vrouw sowieso wel.

Bij de vrouw ook.

Door de portemonnee

Het is uiterst erotisch om elkaar lekkere hapjes in de mond te stoppen in een liefdesrelatie. Sekse maakt volgens mij helemaal niets uit.

Een vrouw wil aandacht, wil naar de partner opzien (haar held), hij moet voor haar opkomen, van de partner wil ze horen en merken dat ze belangrijk is voor hem (liefst dat zij zijn "koningin"is), misschien ook wel dat ze hem kan helpen en verbeteren (lees: wijzigen).

Door de clitoris.

door de aandacht die je aan d'r besteedt,zodat ze merkt dat je er altijd voor haar bent/wilt zijn Toegevoegd na 1 minuut: die aandacht vertaalt en voelt zij dan als liefdevol respect voor haar

Volslagen belachelijk om ervan uit te gaan dat dat voor een normale man anders is dan voor een normale vrouw. Liefde gaat bij normale mensen door hart en ziel. Ik moet er niet aan denken om met een man samen te leven die eerst goed moet vreten voordat hij gelukkig is. Die zou ik met liefde uithongeren.

gewoon,om er voor haar te zijn,in klote,leuke,rotte,fijne tijden.thats is all.

Dat de liefde bij een man door de maag gaat, is onzin. Ik eet bijna niets, maar kook wel elke dag met liefde voor mijn partner, die het altijd met veel waardering en smaak opeet. Niet omdat de liefde bij haar door de maag gaat, maar omdat het met liefde bereid is. Liefde omvat nogal wat meer dan het vullen van je maag. Dan zou elke man verliefd zijn op mac.Donalds ?

door emotie

Door de keel?

de liefde van een vrouw gaat via de juwelier diamanten zijn voor eeuwig net als de liefde

Door de vingers...

Ook door de maag. Als een man een heerlijke maaltijd voor zijn vriendin/vrouw kookt, dan verdient hij een hoop bonuspunten daarmee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100