ik denk "door het hart". als een man blijken van liefde geeft hoeft het niet perfect te zijn, dan smelt de vrouw sowieso wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nog eens nagedacht over je vraag.... ik zou zeggen "door de mond" of "door de stem" is misschien een goed antwoord. weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. een vrouw heeft graag een man waarmee ze kan praten, die tracht haar te begrijpen....dat vind je ook vaak terug in de literatuur en voor mij klopt het alleszins ook.

Andere antwoorden (13)

Bij de vrouw ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is uiterst erotisch om elkaar lekkere hapjes in de mond te stoppen in een liefdesrelatie. Sekse maakt volgens mij helemaal niets uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrouw wil aandacht, wil naar de partner opzien (haar held), hij moet voor haar opkomen, van de partner wil ze horen en merken dat ze belangrijk is voor hem (liefst dat zij zijn "koningin"is), misschien ook wel dat ze hem kan helpen en verbeteren (lees: wijzigen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de clitoris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door de aandacht die je aan d'r besteedt,zodat ze merkt dat je er altijd voor haar bent/wilt zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
die aandacht vertaalt en voelt zij dan als liefdevol respect
voor haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volslagen belachelijk om ervan uit te gaan dat dat voor een normale man anders is dan voor een normale vrouw. Liefde gaat bij normale mensen door hart en ziel. Ik moet er niet aan denken om met een man samen te leven die eerst goed moet vreten voordat hij gelukkig is. Die zou ik met liefde uithongeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon,om er voor haar te zijn,in klote,leuke,rotte,fijne tijden.thats is all.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat de liefde bij een man door de maag gaat, is onzin. Ik eet bijna niets, maar kook wel elke dag met liefde voor mijn partner, die het altijd met veel waardering en smaak opeet. Niet omdat de liefde bij haar door de maag gaat, maar omdat het met liefde bereid is.
Liefde omvat nogal wat meer dan het vullen van je maag. Dan zou elke man verliefd zijn op mac.Donalds ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door emotie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de keel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de liefde van een vrouw gaat via de juwelier

diamanten zijn voor eeuwig net als de liefde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de vingers...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook door de maag. Als een man een heerlijke maaltijd voor zijn vriendin/vrouw kookt, dan verdient hij een hoop bonuspunten daarmee!