Er is een kind van 9, die meisjes slaat en die vandalisme pleegt (of hoe je zoiets zegt). Hoe kan ik dit aanpakken?

Hij is een jongen van 9 en ik ben een jongen van 13. Ik wil niks terugdoen want zo ben ik niet en ik ben bang dat hij me een keer terugslaat met zijn vrienden. Mijn ouders zijn al een keertje naar de moeder van het kind geweest maar die doet er niks aan. Wat kan ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga eens samen met je moeder naar een wijkagent die is vast wel bereid om met de ouders en het meisje te praten. Toegevoegd na 35 seconden: Sorry, meisje moet jongen zijn.

Een stuk of 5 slachtoffertjes bij elkaar roepen en dan het joch err over onderhouden, verbaal dan wel fysiek.

als dat kind bij je op school zit ..zou je dit ook met een leraar kunnen bespreken. en die gaan wel met de ouders van hem praten

Naar de politie gaan, zij zal wel moeten luisteren naar je en misschien dat hun die ouders van dat kind eens kunnen aanpakken.

Je ouders zijn al naar die moeder geweest en die doet niks? Als een kind van 9 zich zo misdraagt en de ouders [ moeder] doet daar niets mee, dan is er wat aan de hand. Overleg eens met jouw ouders of het niet zinnig kan zijn eens te bellen met het AMK. (Advies- en Meldpunt Kindermishandeling). Ook als u het niet zeker weet. Het AMK is te bereiken via 0900- 123 123 0. http://www.watkanikdoen.nl/?wt.srch=1&wt.mc_id=adwords&adid=9994640959&campaign=AMK&adgroup=search&keyword=kindermishandeling

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100