mijn moeder wil niet weer een hond na dat de andere dood zijn, maar ik wel wat nu??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit huis gaan... en zelf 'n hondje aanschaffen, verzorgen én alle kosten betalen.

Antwoorden (6)

Naar je moeder luisteren!

of je kunt haar gewoon overtuigen door te zeggen zelf voor het beest te zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geduld hebben. Misschien dat je moeder er over een tijdje heel anders over denkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ZIJN... dus ze zijn er nu nog.
miss tegen die tijd woon je op je zelf en kan je voor je eigen een hondje kopen
maar je moeder heeft wel gelijk als ze zegt dat ze t niet meer wilt.
een huisdier brengt ook verplichtingen mee
en je moeder heeft er geen zin meer in
dus daar moet je je bij neerleggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe bedoel je 'ze zijn er nu nog'. Volgens mijn interpretatie zijn de honden dood en wil Anneliyah een nieuwe hond.
Rieneke1
13 jaar geleden
het kan idd verwarrend overkomen, c+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn moeder wil niet weer een hond na" dat de andere dood zijn", maar ik wel wat nu??
of ze moet bedoelen mijn moeder wil niet weer een hond na dat onze hond dood is gegaan...
ik lees eruit dat de honden er nog zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of de hond er nog is of de honden er nog zijn of er is geen hond meer maakt mij niet uit. 't Is en blijft lullig dat 'n hondje dood gaat. Maar ik vind jouw antwoord goed en snap die minnen niet. Van mij 'n plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel ja t is jammer maar ik heb veel min-naars hier op G.V
Na verloop van tijd veranderen dingen. Je zou ook als alternatief honden kunnen uitlaten of oppassen van particulieren,dierenasiel etc.
Heb je toch een hond om je heen en zelf niet het hele jaar door de verplichting. Of op je zelf gaan wonen en voor de hond zorgen maar dat moet wel te combineren zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien er gewoon 1 kopen of haar er mee naar toe nemen. Ze houdt neem ik aan wel van honden, dus dan ziet ze weer zo'n lieve puppy en wil ze er weer 1:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is vaak zo dat de moeder of vader de zorg voor de hond in de schoenen krijgt geschoven. Hoeveel beloftes de kinderen ook maken om er zelf voor te zorgen.
Te druk ineens met huiswerk, te moe, geen tijd e.d.
Want als het slecht weer is dan moet de hond ook uitgelaten worden. En ook als het donker is. Besef dit heel goed als je een hond aan wil schaffen. Ook aandacht en spelen met de hond is zeker belangrijk om daar tijd voor vrij te maken.
Ik weet uit ervaring dat de zorg voor dieren in het begin heel enthousiast gaat maar dat daarna de afspraken vaak niet worden nagekomen.
Een hond heeft heel veel verzorging nodig. Dat moet je niet onderschatten. Dus wil je het echt heel erg dan kom ook je afspraken na dat je die tijd zult inlannen en het ook echt doen.