Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vanaf welke leeftijd ongeveer kan een kind pannenkoeken eten ?

Zijn pannenkoeken wel goed voor een kind van 14 maanden ?
hij eet alles al qua warm eten en brood.
maar meestal als ik iets anders eet krijgt hij uit een pot warm eten.

53.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou zeggen lekker doen!

Tip voor als je het toch nog een beetje gezond wilt houden:
Door pannekoekenmix paar deelblokjes spinazie en een beetje kaas. Bakken als gewone pannenkoek.
Jammie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

pannekoeken zijn prima geschikt voor kinderen zodra ze zelf kunnen zitten. Niks mis met bloem melk en ei gebakken in een pan.

Zodra een kind zelf kan zitten mag je ze gewoon vast voedsel geven en uit het knuistje laten eten.

Je kan wel rekening houden met het beleg, teveel suiker is ook later eigenlijk niet goed.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik denk dat het geen kwaad kan hoor! Er zit niet veel zout in beslag, en ik neem aan dat hij ook al wel eens producten met suiker op heeft? Het hangt er misschien wel vanaf wat je erop doet. Een pannenkoek met spek, lijkt me minder handig dan een pannenkoek met banaan.

Eet smakelijk! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf dat een kind brood mag eten, mag het ook pannenkoeken eten. Dus jouw zoontje mag gerust pannenkoeken eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf 12 maanden mogen kinderen alles eten wat grote mensen ook eten. Ik zie gen enkele reden om geen pannenkoeken te geven, tenzij het kind voor één van de ingrediënten allergisch is.

Toegevoegd na 25 seconden:
gen = geen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van mij at ook en pannenkoek op zijn 1e
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn zoontje eet sinds hij brood eet ook pannekoeken en poffertjes eigenlijk eet mijn zoontje vanaf dat hij gewoon eten at met de pot mee kookte toch zoutloos en mijn zoontje vond die olvaritpotjes helemaal niet lekker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding