Cadeautip voor 6 jarig jongetje die alleen maar buiten wil voetballen.

Ons zoontje wordt binnenkort 6.

Hij heeft al een DS, Playmobiel, racebaan, constructie spul etc.
Genoeg speelgoed dus, maar hij doet er weinig mee, het enige wat hij wil is voetballen, voetballen en voeltballen.

Op de voetbal na, wat zou nog een leuk cadeau voor hem zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (12)

Als jullie een tuin hebben is het misschien leuk om hem een speelgoed goal te geven.

http://www.intertoys.nl/speelgoed/metalen-voetbaldoel-2-stuks-761788.html?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voetbal shirt van zijn favoriete club , met de naam van
zijn favorite speler op het shirt , en natuurlijk het rugnummer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef hem eens een boek, misschien dat zijn fantasie dan gaat werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij een feestje geeft organiseer in de tuin straat of op een pleintje in de buurt een voetbal toernooitje en laat de oudere vooral meespelen dat is een leuke herinnering.
koop een kaartje voor een voetbal wedstrijd om met vader of opa heen te gaan.
als hij nog niet op een voetbalclub zit maak hem dan lid kan hij zelf spelen.
poosters van zijn favoriete spelers en bekers borden klokken enz van zijn favorite team.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Is dan alle kinds, die dan de hele dag met de pleestation achter de televee en nooit van de luie reet af alleen maar klikklikklik. Dus dan jou kind de hele dag hollen en voetballen is wel helemaal goed. Dat zeg maar niet de obese tas krijgt. Moet wel oppassen: voetbal spelers die wordt soms extreme proleet, dat moet voorkomen.
Maar idee is: als al de voetbal heeft, doe dan de voetbalschoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een voetbal, desnoods ga je met z'n vriendjes naar een voetbalzaal op verjaardag, even op internet zoeken, en verder laat hem zoveel mogelijk voetballen, je hebt ook voetballen aan touw, dan kan hij zichzelf mooi buiten trainen, beter dan achter schermen zitten.
En alvast gefeliciteerd.
Misschien is een voetbalwedstrijd kijken van favoriete club ook keigaaf voor hem. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een speelgoedzaak heeft ook vaak goaltjes met net om neer te zetten en het scoren te oefenen (en gaat het daar niet om?) Een vriendje van mijn zoon was op de basisschool ook voetbalgek, hij spaarde stripboeken over een voetballende jongen 'Roel Dijkstra'. Is heel bekend!
Er is een hele reeks van. Is hij al lid van een voetbalvereniging? Een jaar lidmaatschap of een proefles cadeau doen. Vraag eens na bij de plaatselijke club.
13 jaar geleden
Een dagje naar een stadion. Organiseer een toernooitje met familie en vrienden.
13 jaar geleden
weetje dat je zoon heel actief is ingesteld en laat hem misschien liever een sport beoefenen dan hem te laten spelen
koop anders een step of een trike

Toegevoegd na 2 minuten:
weetje dat je zoon heel actief is ingesteld en laat hem misschien liever een sport beoefenen dan hem te laten spelen met de ds want een jongetje van 6 heeft veel energie en die raak je niet kwijt door gewoonweg te zittenen te spelen op zijn ds
koop anders een step of een trike
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks mis mee, kennelijk heeft hij veel energie, dus : Tafelvoetbal is heel leuk, een shirt van zijn favoriete club, een mooie baseballcap, als je een tuin hebt kan je van die kleine goaltjes kopen, de bal die in Zuid Afrika werd gebruikt, zo'n grote skelter ( afhankelijk van je woonsituatie ), een dagje met een vriendje naar de dierentuin. Zorg ervoor dat het kadootjes zijn waarbij hij zijn energie en enthousiasme kwijt kan. Uit ervaring kan ik zeggen dat veel "thuisspeelgoed" in de hoek blijft liggen, behalve het heel actieve. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom geen voetbaltafel dat kan hij binnendoen en mis is dat wel iets voor hem. Hij houd van voetbal dus je kunt het best iets kopen in dat onderwerp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd met zijn verjaardag en met het feit dat hij niet zoals de meeste kinderen tegenwoordig met vierkante ogen achter een beeldscherm zit.
Geef hem een hamertje, wat spijkers, of een schroevendraaier en schroeven en maak samen met hem een doel. Als net kun je bij de boerenbond wel wat kopen voor niet te veel geld (insektengaas bijvoorbeeld).

Fijn om te lezen dat er nog zulke kinderen zijn. Houden zo!