Omdat ze niet beter weten....
Tenzij je aan hen uitgelegd hebt dat dit mag, dus dan kan het zo zijn, dat ze; óf niet goed luisteren, óf te jong zijn om je uitleg te begrijpen.
Mischien hangen je gordijnen wel te laag.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

De wet van Murphy... de eerste of de tweede, dat maakt niet zoveel uit, maar als het mis kan gaan, dan gaat het mis... Daar heb je toch kinderen voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft Murphy twee wetten dan? Goeie vraag, he!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja de eerste staat er al hierboven... en de tweede is: als er niets fout kan gaan, dan gaat het toch fout...
Leuk speelgoed toch, gordijnen? Je kunt er een tent mee maken, je kunt jezelf erin wikkelen, je kunt ze leuk laten wapperen, ga zo maar door. Dat ze vies kunnen worden interesseert kinderen echt niet. Helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben bang dat hier sprake is van tunnelvisie; je vergeet waar ze nog meer met hun vieze handen aanzitten en dat ze ook met schone handen je gordijnen aanraken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag het ze gewoon, waarom ze dat doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kinderen zijn stout en ondeugend, daarom doen ze dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 hihihi lekker zo'n relativerend antwoord...
Gordijnen bewegen ,hebben iets van een spook en zijn zacht voor de handen : wat wil je meer? De aantrekkingskracht is te groot om op zijn minst even met je handen te voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de handen af te vegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je vieze handen niet aan het gordijn mag afvegen, waarom heb je dán in hemelsnaam van die dingen hangen? ; )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, leuk....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Nuke
als je het zo leuk vindt, geef me dan even een thumbsup... ; )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om het licht van buitenaf te dimmen, vielleicht? ;)
alles wat niet mag is leuk
maar vraag het ze is en of dit thuis ook mag of doe eens leuk en vraag hoe ze het zoude vinden als je dat bij hen op de kamer doet