Mijn zoontje van 3,5 maand kreunt soms 's nachts heel hard. Is dat wat zou er zijn?

Ik heb al op internet gezocht, maar kom dit niet echt tegen. Hij wordt wakker en zijn met z'n knuistjes in zijn mond en kreunt heel hard. De rest van zijn lijfje is ook erg onrustig. Vaak houdt t op als hij z'n speen weer heeft, maar lang niet altijd. Vaak moet ik z'n handjes vasthouden en hem aaien over z'n bolletje. Zodra hij weer slaapt, is hij rustig. Hij is verder de allermaklelijkste baby die er bestaat, huilt bijna nooit en drinkt als z'n flessen goed leeg. Ik dacht even aan verborgen reflex, maar dan zou hij toch ook wel meer huilen en ontevreden ogen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Ivana
10 jaar geleden
Te veel indrukken overdag en te veel gesleep met het kleintje?
Rust, reinheid, regelmaat... de oude stelling wordt niet zo vaak meer gehanteerd. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.

Antwoorden (2)

Het zullen wel dromen zijn.zolang verder alles goed gaat zou ik me niet ongerust maken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat denk ik ook. + Vraag het voor de zekerheid eens aan je huisarts of consultatiebureau, als je daar toch moet zijn.
Een klein kindje neemt heel veel indrukken in zich op overdag, en vaak zie je dat ze dat in hun slaap verwerken. Vaak zie je dat bij "denkertjes" die al op vroege leeftijd zich bewust zijn van hun omgeving. En als je je zorgen maakt even langs de huisarts.