Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zoon lag te huilen in zijn bed. het leek alsof hij nog sliep, want hij hield zijn ogen dicht en gaf aleen huilend antwoord. wat kan dit zijn?

onze zoon is 3 jaar oud (van mei). Hij lag al 3uur te slapen, begon een beetje te "zeuren" na 5 min toch maar naar boven. Hij leek nog steeds te slapen, hield zijn ogen dicht en gaf wazig antwoord. Hij zei au en begon op een gegeven moment te schoppen. Hij wilde niet naar beneden, niet knuffelen en niet naar bed, dus hebben heb laten liggen. En geprobeerd met hem te praten en hem gerust te stellen. Na ongeveer 3 minuten had hij zijn laatste antwoord gegeven en viel hij rustig in een diepe slaap. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien een vervelende droom? Je kunt proberen om er morgen ochtend naar te vragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Praten in zijn slaap. Waarschijnlijk droomde hij en reageerde hij daar op. Komt heel veel voor. Ik heb het zelf ook veel gedaan. De ene keer huilend, de andere keer verward, weer een andere keer lachend.
Meestal wist ik er de volgende dag niets meer van. Vraag hem er morgen maar eens naar, hij weet het waarschijnlijk zelf niet eens meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk een nare droom gehad. Vraag hem morgenvroeg of hij hierover iets wil of kan vertellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding