Hoe kom je van je schijnzwangerschap af?

Schijnzwangerschap, je hebt last van dezelfde symptonen net alsof je echt zwanger bent.
Ik ben een paar keer schijnzwanger geweest, en dan besef ik het, maar ik heb er nog steeds last van? Mijn vriend denkt dat ik zwanger probeer te raken maar dat is niet zo. Ik kan niet eens meer kinderen krijgen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Hallo. Je schrijft dat je niet meer zwanger kunt worden. Kan het zo zijn dat je dit hoofdstuk niet hebt kunnen afsluiten. Het lijkt mij een duidelijk signaal van je psyche. Ik denk niet dat je dat zelf kunt oplossen. Ik denk dat je met je dokter erover moet praten. Wellicht dat een psychologe je ook kan helpen om je verlies te verwerken en verder te gaan met je leven. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De tijd leert het je.. Je kunt voelen en ervaren alles wat je wilt, maar de tijd zal je leren of het echt zo is...

Dus hoe kom je ervan af? Door geduld te hebben, want de tijd leert je de werkelijkheid... Ondertussen onderga je wat je voelt, het denken is machtig en je voelt waarvan je overtuigd bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind je echt een slim mens.
Dit is echt een heel triest verhaal, waar je echt niet mee kunt blijven lopen.
Je gekozen avatar ging me al aan het hart....dat zegt al genoeg.
Ga met deze klacht naar je huisarts en vertel wat je hier ook schrijft, en laat je niet wegsturen met pilletjes.
Dit is een serieuze klacht die je hebt, hier heb je echte hulp bij nodig om er achter zien te komen waarom je telkens schijnzwanger bent.

Ik wil je ook nog zeggen dat ik diep respect voor je heb, om zo jong, een kindje op te voeden dat autistisch is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind dit een veel te heftig onderwerp om door "niet deskundige" te beantwoorden.
Mijn advies is dan ook: ga naar een arts die jouw hierin een bevestiging en hulp kan geven.
Sterkte.