Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter van 2 1/2 jaar, ze komt ook iedere nacht uit haar bed en kruipt er bij ons in, vaak merken we het niet eens..... we hebben wel eens geprobeert om haar terug te leggen maar dan is het huis te klein, en als we haar terug leggen als ze slaapt word ze geheid wakker, ik denk ook dat ze nog te jong is voor een beloningsysteem...... ik vind de adviesen die nu gegeven zijn wel erg tegendraads allemaal, de een zegt terugleggen de ander zegt negeren, ik denk dat je eerst een moet kijken naar de behoefte van het kind zelf, ze zijn tenslotte allemaal anders...... vraagt ze veel aandacht, is ze angstig, is ze bang in het donker, wilt ze niet alleen zijn, allemaal redenen om erachter te komen waarom ze uit haar bed komt, als je de juiste rede weet dan kan je er pas wat aan doen, en anders heerlijk toch je kind s' nacht in je armen, geniet ervan zou ik zeggen er komt een tijd dan zijn ze zo groot en dan willen ze niet eens meer lekker bij je liggen, en geloof me dan zou je het maar graag willen.