hoe kan je zelf een pyjamapapje maken?

de kraamverzorgster vertelde dat je dit ook zelf kan maken (niet voor de baby hoor, maar voor haar zus) dit wil ik graag gaan doen zodat ik kan zorgen dat ze minder zoetigheid binnen krijgt. wie weet hoe dit moet?

Toegevoegd na 43 minuten:
ze is bijna 16 maanden:)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kom niet erg veel verder dan diverse sites van de nestle over de verschillende papjes die ze hebben:( en een tip van de gewone fles met bambix fijne granen, maar dat is er al vast een meer als ik had:)

Het beste antwoord

Ingrediënten

180 ml opvolgmelk
40 ml vanillevla

Bereiding

Opvolgmelk bereiden als gewoonlijk en deze aanvullen met de vla, hoeft niet perse vanille te zijn (smaak naar keuze).

http://www.keukenkikker.nl/recepten-babyvoeding/259/pyamapapje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de tip:) denk je dat dit ook met gewone melk kan, opvolgmelk is nml ook best behoorlijk zoet...:(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat denk ik ook en dan een beetje vla erbij dan zit er toch wat smaak aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt misschien ook rijstepap maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom wil je dat ze minder zoetigheid binnen krijgt? Gaat het om de smaak of om suiker?
Opvolgmelk is speciaal op leeftijd samengesteld. Vla is trouwens harstikke zoet dus dan zou ik eerder hier een alternatief voor zoeken. Er is ook speciaal poeder om er een papje van te maken. Die is dan niet zoet. Een voordeel van opvolgmelk is dat de beste probiotica bevatten. Ze zorgen dus voor het immuunsysteem van onze kindjes. Niks vervelender dan wanneer je kind ziek is!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks:)