Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Dat moet je voor jezelf uitmaken.
Maar er zijn een paar - tot dan toe - kerngezonde kinderen aan deze nieuwe griepvariant overleden, dus ik zou het wel weten.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
natuurlijk je geeft hem toch ook dktp enz en waarom dan niet tegen de mex griep
als het echt slecht was dan kon je hem niet krijgen hoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze weten nog niet wat de Mex-griep-prik op lange termijn met 't kind kan doen... Denk DES
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OKe, maar als je kind op korte termijn kan sterven aan de mex griep ga ik denk ik toch maar korte termijn denken....
Lijkt me een goed plan, als je wilt voorkomen dat ze ziek worden! De GGD adviseert het in ieder geval!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het zeker voor kinderen onder de 6 jaar erg belangrijk want die hebben nog niet voldoende weerstand opgebouwd voor dergelijke virussen. Ik zie het aan mijn zoontje van 5, de kindjes in zijn klas (groet 1 en 2) Zijn écht aan de lopende band verkouden of ziek.
Ik wil het persoonlijk wel doen vind het alleen jammer dat je zo weinig info krijgt over eventuele bijwerkingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst meer willen weten over de bijverschijnselen op lange termijn. (Ik denk dan even aan de DES kinderen.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We moeten niks, maar ik heb er wel grote bedenkingen tegen. Als ik alleen al zag hoe mijn kind regeerde op de normale prikken, en in overleg met de arts destijds hebben we de BMR prik voorlopig ook nog niet laten doen. Het vervelende is dat iedere inenting toch bijwerkingen heeft. Daarbij sterven er aan de "normale griep"ook elk jaar tot dan toe gezonde mensen, maar ook aan het gevolg van inentingen! Deze griep is echt wel wat heftiger, maar de paniek van sommige mensen snap ik echt niet. Nu zeg ik niet dat je niet moet inenten, maar ik vind wel dat je er kritisch naar moet kijken en niet in blinde paniek er zomaar tot over moet gaan, toch maar als bron de vereniging kritisch prikken, alhowel ze mij ook te extreem zijn, maar zolang in Nederland het RIVM de uitvoerende EN controlerende instantie is mogen er wel vraagtekens bij gezet worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed dat je zo kritisch denkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Want?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Langer antwoord zat er waarschijnlijk tussen het puffen door niet in.....
ja ik laat mijn kinderen inenten als het zover komt, ik neem aan dat de bijwerkingen goed onderzocht zijn en probeer me niet te veel aan te trekken van broodje aap verhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het nog niet. De resultaten van de onderzoeken komen pas halverwege december. De WHO adviseerd om die uitslagen af te wachten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding