Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar koop je puzzels van maar 50, 100 of 150 stuks die toch bestemd zijn voor oudere mensen?

Je kan geen puzzel van Megamindy of K3 aan een oudere persoon geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
837
anneliez
12 jaar geleden
goede vraag, ik zoek ook voor mijn dementerende moeder. heb alleen maar een verhuurorganisatie gevonden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kringloop? Daar hebben ze meestal wel puzzels van veel stukjes en landschappen ofzoiets
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u

Andere antwoorden (3)

Kijk eens op deze site http://www.spelmaterialen.nl/shop/13300-sagrada-familia-p-24524.html

Voor kinderen en volwassenen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
dat is niet wat bedoeld wordt, puzzels van minder stukjes maar geen kinderachtige plaatjes
Je kan tegenwoordig met je eigen foto's van alles doen. Dus je zou een foto van jezelf, kinderen, kleinkinderen, huisdieren, weet ik veel op een puzzel kunnen laten afdrukken.
Toen ik Googlede op 'foto puzzel' is deze site de eerste, maar er zijn er vast meer....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marktplaats, kopplein dat soort sites misschien?
heb je voor hetzelfde geld meer puzzels waar je iemand blij mee maakt:)

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, bedoel koopplein, buurtlink is trouwens ook een goeie en dan heb je ook gelijk adressen in je buurt, helaas is deze site wel nog iets minder bekend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding