waar koop je puzzels van maar 50, 100 of 150 stuks die toch bestemd zijn voor oudere mensen?

Je kan geen puzzel van Megamindy of K3 aan een oudere persoon geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
goede vraag, ik zoek ook voor mijn dementerende moeder. heb alleen maar een verhuurorganisatie gevonden

Het beste antwoord

Kringloop? Daar hebben ze meestal wel puzzels van veel stukjes en landschappen ofzoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u

Andere antwoorden (3)

Kijk eens op deze site http://www.spelmaterialen.nl/shop/13300-sagrada-familia-p-24524.html

Voor kinderen en volwassenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
dat is niet wat bedoeld wordt, puzzels van minder stukjes maar geen kinderachtige plaatjes
Je kan tegenwoordig met je eigen foto's van alles doen. Dus je zou een foto van jezelf, kinderen, kleinkinderen, huisdieren, weet ik veel op een puzzel kunnen laten afdrukken.
Toen ik Googlede op 'foto puzzel' is deze site de eerste, maar er zijn er vast meer....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marktplaats, kopplein dat soort sites misschien?
heb je voor hetzelfde geld meer puzzels waar je iemand blij mee maakt:)

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, bedoel koopplein, buurtlink is trouwens ook een goeie en dan heb je ook gelijk adressen in je buurt, helaas is deze site wel nog iets minder bekend