Het hoofdbestanddeel van handcreme is Glycerol of Glycerine.
Dit is niet giftig. Maar het zit ook niet in ons dagelijks voedingspatroon. En eigenlijk toen je deze vraag stelde op GV. had je ook even je dokterspraktijk kunnen bellen. Verwacht eigenlijk niet dat het problemen geeft..En vertrouw je het niet? Laat dan de beoordeling aan een deskundige over.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glycerine
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

waarschijnlijk niet, je eet ook wel eens een koekje als je net je handen hebt ingesmeerd, dan krijg je dat ook binnen, kijk even naar de ingredienten en als je het niet vertrouwd, of als je zoontje ziek gedrag vertoont, bel dan even de huisarts of het consultatiebureau.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou heel snel naar de huisarts gaan het hoeft niet erg te zijn maar ga toch maar voor de zekerheid. Heeft hij veel op weinig gegeten? En heeft hij buikpijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel de giflijn die kan je precies vertellen of het kwaad kan omdat er misschien gevaarlijke bestandsdelen in zitten. Laat je huisarts contact opnemen met het Nationaal Vergiftigingen InformatieCentrum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verwacht niet dat het kwaad kan maar je kan de dokter bellen.(ligt ook aan de hoeveelheid, is het potje nu leeg...?)
misschien heb je dat al gedaan, zo ja, wat zei hij/zij?