Mijn dochter vind haar onderbroek nooit lekker zitten en plukt constant tussen haar benen. Wie heeft ervaringen/oplossingen?

Toegevoegd na 21 uur:
Uiteraard heb ik al allerlei soorten en maten geprobeerd, en koop ik altijd katoen. Te groot kopen is ook geen oplossing, met pijpje, brede rand, met vastgestikt kruisje.

Ik zoek echt een betere oplossing.

Zou duur ondergoed een oplossing zijn?
(ten cate etc)

Mijn dochter is 6.
Ik heb nog een dochter en die heeft nergens last van...
Zelf ben ik ook erg precies en zit het meestal net niet goed, maar ik heb uiteraard door dat in het openbaar constant aan je slip trekken niet echt charmant is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.8K

Antwoorden (8)

Grotere slips kopen, of hipsters. Die kruipen niet omhoog, mogelijk vindt ze dat prettiger!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud is ze ? Wat voor soort onderbroeken draagt ze, draagt ze strakke broeken ? Ik zou als ik haar was gewoon wat verschillende soorten gaan dragen, met lange pijpjes, of misschien juist niet, hoge onderbroeken of juist van die heupbroekjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer wat verschillende modellen uit. Zeker dat er eentje wel lekker zit! Misschien zelfs boxers voor mannen, ken vriendin van me die ze ook draagt omdat ze die het lekkerst vind zitten. Smaken verschillen.

Toegevoegd na 17 uur:
Misschien toch soort allergie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een boxershort, of een maatje groter. Misschien zit hij wel te strak om haar lichaam.
Ook de stof kan irriteren. Ik draag bv. alleen katoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze niet te klein is, ga eens naar een lingeriezaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat herkenbaar, mijn dochter(inmiddels 10) is net zo...
kleding wordt jammer genoeg niet op maat gemaakt.
mijn dochter vindt ook niets lekker zitten met als gevolg dat ze altijd het zelfde draagt. vaak leggings of sport broeken. ondergoed bij de action gehaald, dan kun je vrij goedkoop wat modelletjes testen.
en als we bovenkleding kopen moet ze van mij allerlei gym oefeningen doen zodat we zeker weten dat het lekker zit.
hihihi raar maar waar!!!
succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn dochter van zeven heeft er ook een hekel aan, ik moet haar dan ook elke morgen controleren of ze er wel een aan doet.
broekjes met langere pijpje vind ze beter zitten en ik let altijd op dat het slipje extra breed is zodat het niet tussen kan gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn dochter heeft hetzelfde probleem gehad omdat haar bovenbenen tegen elkaar aan zitten en dan kruipt haar ondergoed in haar kruis en ze bleek allergisch te zijn. probeer haar ondergoed eens te wassen zonder wasverzachter of met neutral dat scheelt een hoop. Ik heb elk type ondergoed geprobeerd voor haar maar helaas kruipt alles omhoog, ook hipsters. het enige wat helpt zijn jongens onderbroekjes maar ja hoelang wil je haar dit laten dragen...