Waar vind ik hakjes voor de allerkleinsten? 2 jr

Mijn dochter is helemaal weg van hakjes! Dat getik, en net als mama zijn vind ze geweldig.. Ik geef ze graag een stel hakjes cadeau, maargoed, het moet niet te gek worden.. Het moet leuk en lief blijven.. Weet iemand waar ik zulke aparte schoentjes kan kopen via internet? (mt 23-24)

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik weet dat het over the top, en niet goed voor haar houding is, maar mijn idee was meer om haar aan te geven wanneer ze speelt.. ik zou ze zo nooit mee over straat nemen hoor haha! Ik zelf zou het ook geen zicht vinden;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Bij www.Spaansejurk.nl hebben ze in diverse kleuren vanaf maat 22. Mijn meiden hebben er veel plezier van gehad. Sommige vriendinnetjes wilden zelfs speciaal voor die schoenen bij ons komen spelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik denk niet dat ze schoenen met hakjes maken voor peuters. Een kind moet namelijk goede schoenen hebben en dat is vooral in het begin belangrijk als ze leren lopen.
Het mogen geen zware zijn, maar soepel en stevig om het hieltje.
De meeste meisjes vinden klikkende hakken prachtig en meestal heeft moeder of grote zus wel een paar waar ze in kunnen rond slepen en klikken. Hoeft niet te passen, want het gaat om het idee, snap je?
13 jaar geleden
Er zijn ook wel redelijk platte schoenen te koop die iets "klikken". Ik weet alleen niet waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je onder een paar peuterschoentjes bij de schoenmaker metalen plaatjes onder zetten, dan hoort ze bij het lopen in ieder geval het klikgeluid. Mooi alternatief misschien ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
goeie suggestie :)
in speelgoedwinkels of blokker hebben ze er wel eens, bij de verkleedkleren.
Soms zelfs bij t kruidvat
13 jaar geleden
begin er niet aan wil je dat je kindje met 14 jaar al spataders heeft laat haar klein zijn er zijn pedofielen die dat opwindend vinden kijk uit met wat je doet ik begrijp jou ook maar ik geef een goed bedoelend advies bezint eer ge begint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs van die prinsessen schoentjes, muiltjes, die
je kunt kopen bij verkleedkleren, zijn pas geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar.
Dat is niet voor niks.
Soms hebben ze die bij Kruidvat of in een speelgoedwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
is dat voor kleine kinderen? ik vind het al aardig op stripper heels lijken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol.. Tja jong geleerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je nagaan.. Ik had die vroeget, lees 18 jr geleden ook.. Tijdloos 8/
Kinderen fantaseren nog een hoop. Laat haar lekker een paar schoenen van jou even aandoen. Zo n paar minuutjes de schoenen van mamma aan. Dat is al heel leuk. Ik weet dat mijn dochter het ook enig vond.
Maar het is ook weer snel over, en er is nog meer te imiteren van mamma. De lippenstift etc. de kam, het heeft allemaal de volste aandacht.
Leuk hoor, geniet ervan, en koop maar geen schoentjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar botten van kinderen nog broos zijn, zou het een verkeerde groei van de voet tot gevolg hebben.
Een keertje aan hebben is niet zo erg, maar doe geen dingen waar jij of het kind later spijt van hebben.
ijzeren plaatjes onder goede schoenen zullen niet zoveel kwaad. Maar ook dan staan de schoenen niet in de juiste stand voor het lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste voor kleine kindjes zijn soepele schoentjes die meegeven met de voet. Ik weet dat veel ouders zweren bij een voorgevormd schoentje en dat is echt zorgzaam maar het mooiste is een schoentje waar het voetje zichzelf in kan ontplooien. Zo'n zachtleren schoentje zonder hard zooltje. Meer als een leren sokje. Als voorbeeld: je geeft je kleintje ook geen kindercorsetje om het ruggetje te strekken, dat ga je doen als het nodig is om te corrigeren, niet op voorhand. Zo is het ook met schoentjes. Nu weet iedereen dat hakjes niet goed zijn voor de voetjes, maar als je kindje gewoon een keer hakjes draagt met moedertje spelen is het heus geen ramp. Wel als het kindje een paar uren per dag en meerdere dagen per week hakjes draagt maar ik begrijp dat dat helemaal niet je bedoeling is. Tot nu toe heb ik ook alleen maar schoenen met hakjes gezien voor wat oudere kinderen, zo vanaf 4 á 5 jaar.
Dus voorlopig gewoon even oude hakken van mamma aandoen of goedkope hakken kopen in een heel klein damesmaatje en haar daarmee laten spelen.
13 jaar geleden
Niet kopen. Af en toe sloffen op mama's schoen, oké. Maar niet meer dan dat. Niet meegaan in dit spel.