Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een kind van 13 jaar verkeerde dingen leren van het programma Dames in de dop?

Dus ik bedoel dat hij bv. dingen na gaat doen van hun grof taalgebruik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
705

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan altijd, maar dat kan zelfs bij kinderprogramma's want daar zag ik ook ergens een waarschuwing: Pas op met kinderen onder de 10, programma bevat grof taalgebruik"
EEhh het is voor die leeftijd bedoeld toch?
Maar aangezien het programma bedoeld is om de dames dames te laten worden, moet je het hem dus wel helemaal af laten kijken, dan ziet hij dat die verkeerde dingen niet kunnen.
(Lees meer...)
Bronnen:
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja dit is heel goed mogelijk, ligt aan het kind zelf,het kind kangedrag of woorden overnemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk stukken minder dan op een doorsnee school
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er wordt tenslotte altijd gesleuteld en geregiseerd aan een tv-programma!! +je
dat kan, maar het hoeft niet.

als een kind van 13 jaar alles op zou pikken uit haar omgeving wat slecht is en dit eigen maakt denk ik dat er veel moeders met de handen in het haar zitten.

het kan een vorm van entertainment zijn dus niet per definitie een voorbeeld van wat je in de praktijk moet brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, hij kan in ieder geval leren hoe het niet moet. Wel bestaat de kans dat hij nieuwe scheldwoorden leert, maar dat kan op school natuurlijk ook. Misschien dat hij de woorden makkelijk in het dagelijks leven zou gebruiken, omdat hij weet dat jij het programma toestaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding