Kan een kind van 13 jaar verkeerde dingen leren van het programma Dames in de dop?

Dus ik bedoel dat hij bv. dingen na gaat doen van hun grof taalgebruik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan altijd, maar dat kan zelfs bij kinderprogramma's want daar zag ik ook ergens een waarschuwing: Pas op met kinderen onder de 10, programma bevat grof taalgebruik"
EEhh het is voor die leeftijd bedoeld toch?
Maar aangezien het programma bedoeld is om de dames dames te laten worden, moet je het hem dus wel helemaal af laten kijken, dan ziet hij dat die verkeerde dingen niet kunnen.
Bronnen:
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja dit is heel goed mogelijk, ligt aan het kind zelf,het kind kangedrag of woorden overnemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk stukken minder dan op een doorsnee school
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er wordt tenslotte altijd gesleuteld en geregiseerd aan een tv-programma!! +je
dat kan, maar het hoeft niet.

als een kind van 13 jaar alles op zou pikken uit haar omgeving wat slecht is en dit eigen maakt denk ik dat er veel moeders met de handen in het haar zitten.

het kan een vorm van entertainment zijn dus niet per definitie een voorbeeld van wat je in de praktijk moet brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, hij kan in ieder geval leren hoe het niet moet. Wel bestaat de kans dat hij nieuwe scheldwoorden leert, maar dat kan op school natuurlijk ook. Misschien dat hij de woorden makkelijk in het dagelijks leven zou gebruiken, omdat hij weet dat jij het programma toestaat.