GEZOCHT: Baby boxers + hempjes in maat 74/80

Ivm een komende operatie van mijn zoontje ben ik op zoek naar ondergoed voor baby's. Ik heb tot nu toe alleen veel te grote en veel te duur ondergoed gevonden. Wie weet waar je voor een schappelijke prijs baby ondergoed kan kopen in maat 74/80?

Al vast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Inderdaad is dit niet gemakkelijk te vinden omdat de meeste kinderen dan nog in de luier zijn. Mijn dochter is erg klein voor haar leeftijd en was dus ook zindelijk met maat 74. Ik stopte vaak katoenen ondergoedjes in de droger en dan krompen ze wel wat. Toch vaak niet toereikend. Hemdjes is in die maat voor meisjes wel als bovenkleding te vinden in de zomer.

Als je zoon nog in de luier is is het wel een optie om de onderbroekjes in maat 92 te kopen, want het moet dan nog over de luier heen.

Helaas zit je anders vast aan up and go luierbroekjes/ de droger oplossing. Hemdjes zijn wel in kleinere maten te vinden, maar dan als bovenkleding: topjes. Nu al volop te bestellen via bonprix, wehkamp etc. Maar kijk ook eens bij de meisjes collectie, die hebben ook topjes die er meer als hemdjes uitzien vanaf maat 80.

Verder heb ik nog even voor je gegoogled maar dan valt het wel duurder uit ja. Maar het is er dus wel:

Of even naar de 2de bron kijken zij hebben een webwinkel en 5 onderbroekjes voor 15 euro vanaf 1 jaar (misschien dat zij wel die maat hebben?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

H&M, HEMA, maar kijk ook eens bij Zeeman of Wibra. Daar kost het echt niks.

Toegevoegd na 54 seconden:
Vermijd in ieder geval alle winkels speciaal voor baby's. Hier betaal je je scheel aan dit soort dingen..

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh sorry, ik dacht dat je het over rompertjes had maar ik zie nu pas dat het om ondergoed gaat. Hiervan weet ik niet zeker of ze het ook in bovenstaande ketens verkopen, maar het zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee of er vanaf die maat al boxers en hempjes worden verkocht. Ze moeten minstens kunnen lopen als ze zoiets aan willen en dat is zo ongeveer vanaf maat 92.

Maar, probeer marktplaats eens. Er wordt daar erg veel kinderkleding aangeboden.

Maar je kunt ook bij de HEMA en Zeeman goedkope babyondergoed vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het babyondergoed van de Hema is prima, maar begint pas bij maat 86/92. Bij de Babywalz (zie link) is wel kleiner te bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet een advertentie met dit verhaal op gratisoptehalen.nl je krijgt vast reacties! Sterkte
13 jaar geleden
je zou eens op de markt kunnen vragen die hebben vaak beerlen ondergoed vanaf hele kleine maatjes. misschien is het ook wel mogelijk om het te bestellen.
maar er is niet zoveel vraag naar dus hebben de meeste winkels er niet zoveel van in huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeeman, wibra... daar kocht ik het vaak toen mijn kinders nog klein waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft het ziekenhuis niks? Mijn dochtertje is in het ziekenhuis geboren en daar hebben ze haar toen ( onder ) kleding aangetrokken. Ik heb zelfs van mijn moeder onderhemdjes maat 50 gekregen, heb ik zelf gedragen toen ik pasgeboren was. Was volgens mij van Hema.