Ik woon by myn aanstaande schoonouders in huis (tijdelijk), het is een strijd geworden tussen haar en mij. hoe verander ik dit? ze is betweterig HELP!

ze gedraagt zich alsof ze een competitie moet winnen! ik doe nooit wat goed genoeg voor haar kleine zoontje die ondertussen bijna 22 is!!! ze doet jaloers achtig en waarom alsof ik hem van haar afpak?? hoe kan ik die strijd geen strijd meer maken? ik heb ook al geprobeerd haar strijdlustige acties te negeren, maar dan wordt het alleen maar erger... HELP!

Weet jij het antwoord?

/2500

Negeren en denk er gewoon aan dat het maar tijdelijk is. Moeders zien hun zoon altijd als een kleine jongetje en ze hebben gewoon moeite om hun kleine jonge los te laten. Vooral niet tegen haar zeggen en gewoon negeren wat anders kan het uitlopen tot een ruzie maar jouw vriend misschien moet gaan kiezen tussen jou of zijn moeder en dat is niet leuk voor jou, je vriend, en zijn ouders! Toegevoegd na 53 seconden: Waar jou vriend*

Ik heb dezelfde situatie gehad. Uiteindelijk 6 jaar samengewoond en toch verloren van het monster-in-law.. Moeders en zoons... Sterkte..

wat heel goed kan helpen is het een beetje overdrijven, dan zet je het van je af. bijv o echt??? wat naar! jee, jij zit ook in een moeilijk pakket! dit is gigantisch moeilijk! en om zo te doen hoort af en toe een beetje bij schoonmoeders. daarnaast zou ik snel woonruimte voor jezelf of jullie samen zoeken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100