Mijn zoon heeft een beugel maar we gaan dit weekend op reis (vliegtuig) zou hij zijn mondspoeling mee mogen nemen in het vliegtuig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (6)

Ja hoor, dat mag, zo lang deze maar verpakt zitten in verpakkingen van maximaal 100 mililiter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het binnen 100 ml is en in een doorzichtig plastic zakje zit (wat je op schiphol kan krijgen en hermetisch afgesloten kan worden) mag je het meenemen in het vliegtuig, bij je handbagage.

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarom het plastic zakje, zo kunnen ze zien wat het is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Waarom het plastic zakje, zo kunnen ze zien wat het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag:
-of het moet een verpakking van 100 ml of minder zijn
- of je moet een medische verklaring hebben, dat je het echt noodzakelijk nodig hebt tijdens de reis. Meestal moet je het dan ook van te voren 'melden' dat je zoiets mee wil nemen.

Het beste kan je even contact opnemen met de organisatie waarmee je vliegt.
Als je een medische verklaring gebruikt, vergeet die dan niet ook in het engels mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie bovenstaande antwoorden en
sowieso mag het in de gewone bagage. (goed verpakking anders wordt alles nat, als het open gaat: handdoek en een plastic tas eromheen)

Zeer waarschijnlijk is mondspoeling ook te koop achter de douane.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet met hoeveel personen jullie vliegen ?
Neem dan elk 100 ml mee .